Jump to content

[HELP] goeie tut nodig


Cheers.

Recommended Posts

Nogmaals iedereen bedankt

Nieuwe sig:

2qia51d.jpg

Hoe sla jij je files op trouwens? Probeer je files als je ze als JPG opslaat altijd op de allerhoogste kwaliteit te zetten, want je achtergrond ziet er nogal LQ uit. Ik weet natuurlijk niet zeker of het daar aan ligt, maar ik zag het ook al bij je vorige signature. Wanneer JPG op zijn hoogste kwaliteit zelfs te groot is probeer het dan via File -> Save For Web te doen.

Bewerkt: door Gta Ripper
Link to comment
Delen op andere websites

Nogmaals iedereen bedankt

Nieuwe sig:

2qia51d.jpg

Hoe sla jij je files op trouwens? Probeer je files als je ze als JPG opslaat altijd op de allerhoogste kwaliteit te zetten, want je achtergrond ziet er nogal LQ uit. Ik weet natuurlijk niet zeker of het daar aan ligt, maar ik zag het ook al bij je vorige signature. Wanneer JPG op zijn hoogste kwaliteit zelfs te groot is probeer het dan via File -> Save For Web te doen.

ik denk de site waar ik het upload dat dat er mee te maken heeft

Link to comment
Delen op andere websites

@Cheers je kunt het beste nog die screencaps uit de galerij pakken :Y

Ok dom van me :bonk:

Jongens en eventueel dames ^_^

bedankt voor alles uit te leggen ik heb een paar sig's gemaakt ik vind sommige mooi gelukt (niet allemaal)

als ik nog verdere vragen heb post ik ze wel :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

uhh ik heb 2 vraagjes, ik zie wel eens dat je op een signature klikt en dan naar een site gaat hoe doe je dat? en hoe krijg je een lijn rond je sig?

Dit heeft alles te maken met doorlinken. Het is eigenlijk simpel: je gebruikt je sig als 'link' waarop je kunt klikken om naar een pagina te gaan.

Even jouw sig gepakt als voorbeeld:

35bxrif.jpg

[img=http://i44.tinypic.com/35bxrif.jpg]

Zoals je ziet is dit de gewone IMG code, niks bijzonders. Je kunt er ook niet op klikken oid.

Nu, ga naar de URL en voer bij 'tekst van de link' de IMG code van je sig in en bij het kopje URL de pagina waar je je sig naartoe wilt linken. Dus zo:

[url="http://www.gtaforum.nl/user/125897-cheers/"][img=http://i44.tinypic.com/35bxrif.jpg][/url]

Wat geeft:

35bxrif.jpg

En je kunt er op klikken. :)


Over die lijn rond je sig: Dat heet een zgn. border. Je doet het door op nieuwe layer (CTRL+J) eerst dan CTRL+A te doen, en dan ga je naar Edit > Stroke. Vul dan de gewenste breedte in (1px is over 't algemeen genoeg) en kies je kleur (zwart, meestal) en klik op OK. Deselect nu (CTRL+D) en je kunt je border zien.:)

Groetjes,

Cab

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...