Jump to content

'Paasei': Nederlandse vrouw in GTA EFLC


SuperSanderman

Recommended Posts

Vandaag was ik een beetje aan het klooien in TBoGT. Na een aanrijding zag ik een meisje uit een auto springen. Dit zal voor de meeste mensen niks bijzonders zijn, maar dit meisje had wat interessants te melden. 'Ga weg!' schreeuwde ze. Mijn nieuwsgierigheid was gewekt. Ik vroeg me af of ik het verkeerd had verstaan, maar ze sprak echt Nederlands. 'Nee nee, alsjeblieft niet vechten!', 'Bastaard!' en in gebroken Engels 'Please, I am tourist!' waren andere dingen die ze uitriep voordat ze jammerlijk door een limousine werd geschept. Ik moest denken aan

. Ik had dat filmpje eerder gezien, maar dacht dat het een fake was. Hoe dan ook, is dit bekend en vertel ik niets nieuws, of niet? In ieder geval stond het niet op de 'Easter egg' pagina op de GTA wiki. In ieder geval, ik ben nieuwsgierig of er meer zijn die dit kennen. Ze schijnt namelijk vrij zeldzaam te zijn, ik heb GTA al meer dan een jaar, maar ik ben haar nog nooit tegengekomen. Ik heb een filmpje opgenomen als bewijs, btw.
Link to comment
Delen op andere websites

Helaas vertel je niks nieuws :(

Maar toch goed dat je het zelf gevonden hebt :D

Het was namelijk kort na de Release al bekent ;)

Aha, jammer. Ik had verwacht dat het dan veel bekender zou zijn. Wat is eigenlijk het verhaal hierachter? Inderdaad een Nederlandse medewerker of zo?

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas vertel je niks nieuws :(

Maar toch goed dat je het zelf gevonden hebt :D

Het was namelijk kort na de Release al bekent ;)

Aha, jammer. Ik had verwacht dat het dan veel bekender zou zijn. Wat is eigenlijk het verhaal hierachter? Inderdaad een Nederlandse medewerker of zo?

Het is gewoon realisme. Vandaag de dag lopen er ook genoeg buitenlandse toeristen door New York, dus waarom geen buitenlandse toeristen in Liberty City? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...