Jump to content

[Android] GTA VC to GTA 3 [Inschijven]


cooling

Recommended Posts

Ik zou evt wel kunnen helpen met testen ingame en beta testen. Ik heb zelf op me sensation ( rooted en overclocked) De licht en effects mod aan het werk gekregen. En zelfs een paar auto's uit vice city erin gezet... En een high poly model van een lambo murcie. Werkt nog steeds goed zonder lagg...

Ik zou graag vice city op me mobiel zien.. Denk dat ie het wel trekt want zelfs met een high poly murcielago runt ie lekker... Ik had ook nog een reflections mod erin gedaan via de .txd werkt alleemaal goed :D

Ik hoor graag

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou evt wel kunnen helpen met testen ingame en beta testen. Ik heb zelf op me sensation ( rooted en overclocked) De licht en effects mod aan het werk gekregen. En zelfs een paar auto's uit vice city erin gezet... En een high poly model van een lambo murcie. Werkt nog steeds goed zonder lagg...

Ik zou graag vice city op me mobiel zien.. Denk dat ie het wel trekt want zelfs met een high poly murcielago runt ie lekker... Ik had ook nog een reflections mod erin gedaan via de .txd werkt alleemaal goed :D

Ik hoor graag

Goed om je reactie te lezen. Als je interessen hebt om samen met mij te werken aan een conversie stuur me dan vooral een P.M. ;)

Hoor graag van je.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Denk niet dat dit em gaat worde kheb vn de engelse gta forumns een vice city mod gedownd met allemaal autos vn vice city en de ambience (wegen water en lichten enzz) En hij runt nu al niet meer smooth...

En ik heb tog ng de snelste smartphone dus dat word t em niet kheb htc sensation met overclock naar standaard 1.5gHz maar op 1.8gHz runt ie wel lkkr ma is niet zo fijn voor me phone..

Kweet alleen niet hoe je het voor mekaar wou krijge om dan ook ng met de grote vice city map lkkr zonder laggg kan spelen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...