Jump to content

Sims 2 laggt regelmatig op iMac.


DENNUSZ

Recommended Posts

Hey. laatste tijd dat ik Sims 2 speel heb ik last van regelmatige lagg momenten

dat wil zeggen dat ik op de ene moment als ik ingezoomt ben in de badkamer ofzo dat mn spel soepel gaat, en dan ga ik bijvoorbeeld naar de keuken dan nemen mn fps af dus mn spel gaat veeeeeeel minder soepel.. ik speel alles op zn laagst, mn computer specificaties waar ik Sims 2 op speel is:

Intel Core 2 Duo: 2,0Ghz (dual core)

2GB Ram

128MB ATI Radeon HD 2400XT

Mac OS X: 10.7.2

is hier eventueel een oplossing? (nee ik speel niet via bootcamp ofzo, gewoon een download van Aspyr, gaat niet om waar ik het vandaan heb, maar waarom die dit doet en hoe ik het eventueel kan oplossen toch?)

Link to comment
Delen op andere websites

De videokaart is veel te zwak, waardoor haperingen ontstaan.

De oplossing is eenvoudig: een nieuwe videokaart. Maar aangezien Apple dat natuurlijk niet zomaar toestaat, en de rest ook al behoorlijk verouderd is, heb ik een betere optie: een échte pc kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

^ zoals ik in een ander topic aangaf, ben ik daar volop mee bezig, maar moet ik nu nog even afwachten en het hiermee doen. :)

maar, bij andere mensen die ook deze videokaart hebben is dat weer niet, hoe dat dan?

Link to comment
Delen op andere websites

hey, ik heb een probleem..

ik heb dus sims 2 eiland verhalen geinstalleerd enzo, maar nu ik een sim wil maken, is die helemaal niet gedetaileerd, de ogen en haren en wenkbrauwen en etc zijn allemaal wazig, maar op sims 3 is alles heel gedetaileerd.. waar kan dit aan liggen want het faalt wel een beetje..

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien staan de instellingen te laag of je pc is niet goed genoeg

Alles staat op zn hoogst en mn laptop kan Sims 3 ook op zn hoogst aan dus aan dat zal t niet liggen denk ik

Drivers up-to-date?

Yep, vanmiddag nog geupdate maar geen verschil..

EDIT - SCREEN:

Naamloos-2.jpg

& nog eentje bij dag, misschien dat die duidelijker is:

Naamloos2.jpg

v dit gaat vreemd klinken maar, op mn mac is die gewoon graphisch veel mooier, meer details enzo.. en dat is een 128MB ATI Radeon HD 2400 XT en dit een 1GB NVidia Geforce 9800M GTS

Bewerkt: door DENNUSZ
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je er geen screenshot van nemen? Je moet denken dat Eilandverhalen ook al iets ouder is + laptopvriendelijk, en die 2 aspecten spelen natuurlijk ook mee in het feit hoe 'mooi' de graphics zijn. Ik denk me ook te herinneren dat Sims 2 vroeger nooit echt super gedetailleerd was als het op wenkbrauwen etc. aankwam, maar heb die game al een tijdje niet meer gespeelt, dus kan ook fout zijn.

@hieronder, ik maak geen nieuwe reactie omdat ik het antwoord op de oplossing niet weet. Maar dat heeft dan te maken met het feit dat het een 'laptopvriendelijk' spel is, en dus zoveel mogelijk 'bespaart' zodat je zolang mogelijk die game kunt spelen op een laptop zonder oplader oid. Met oplader maakt het natuurlijk niet uit hoe hoog het staat.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

okehet ligt toch aan de detail settings denk ik.. als ik mn oplader afkoppel zie je de handen heel raar, als die normaal op laag staat, maar die staat al op zn hoogst? hoe kan ik dat veranderen dat die overal op hoog is?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...