NandroDavids Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Banner ontworpen door Flitskikker.Het nieuwe jaar is al weer even onderweg, en daarmee ook het nieuwe sportjaar. In een jaar met onder meer het EK Voetbal en de Olympische Zomerspelen kan de traditonele Sportkenners-competitie natuurlijk niet ontbreken. Vandaag gaat de contest dan ook weer van start, onder de bezielende leiding van NandroDavids. Denk jij dat je het meest van sport weet? Laat dat vanaf vandaag dan zien in Sportkenners 2012!Meer informatie is te vinden in het hoofdtopic van Sportkenners 2012. Reageren
Thundercover Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Qua evenementen belooft het een mooi jaar te worden. Perfect voor een spannende editie van Sportkenners! Reageren
Kloep Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 We hebben er weer zin in! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Titelprolongatie. Het kan, maar zal moeilijk worden. Ik heb er zin in. Reageren
Die Hard Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Ik zal proberen zoveel mogelijk deel te nemen, fijn dat het er weer is! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 19 januari 2012 Rapport Geplaatst: 19 januari 2012 Tof dat dit project wederom georganiseerd wordt! Ik ga de verrichtingen van de deelnemers zeker in de gaten houden, al doe ik zelf niet mee. Ik heb immers alleen verstand van voetbal en voel de bui al een beetje hangen...straks helemaal onderaan...de schande van GTAForum... Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 januari 2012 Rapport Geplaatst: 19 januari 2012 Ik heb immers alleen verstand van voetbal en voel de bui al een beetje hangen...straks helemaal onderaan...de schande van GTAForum... Dit jaar ben ik ook van de partij, dus die plek is al vergeven. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 19 januari 2012 Rapport Geplaatst: 19 januari 2012 Heb er weer zin in! Ik hoop wel dat ik dit keer dat ik wat hoger eindig. Reageren
xoex23 Geplaatst: 2 maart 2012 Rapport Geplaatst: 2 maart 2012 Tof dat dit project wederom georganiseerd wordt! Ik ga de verrichtingen van de deelnemers zeker in de gaten houden, al doe ik zelf niet mee. Ik heb immers alleen verstand van voetbal en voel de bui al een beetje hangen...straks helemaal onderaan...de schande van GTAForum... Maak je geen zorgen... als ik mee doen scoor ik nog geen een punt. Hoe doe ik trouwens mee? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 2 maart 2012 Rapport Geplaatst: 2 maart 2012 Elke keer als NandroDavids hier een nieuwe ronde publiceert kan je inzenden. Er is geen inschrijflijst, maar als je wil kan hij je toevoegen aan de vaste deelnemers, dan ontvang je elke keer een reminder per PB. Reageren
xoex23 Geplaatst: 2 maart 2012 Rapport Geplaatst: 2 maart 2012 Oke, Wil je me toevoegen nandro? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 2 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2012 Oke, Wil je me toevoegen nandro? Jazeker! Bij dezen ben je toegevoegd. Zodra er een nieuwe voorspellingsgelegenheid is, zul je een PM ontvangen Reageren
flipske96 Geplaatst: 21 maart 2012 Rapport Geplaatst: 21 maart 2012 zeker zin in, wordt een goede zomer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.