Jump to content

Sportkenners 2012 van start


NandroDavids

Recommended Posts

J6Qyk.png

Banner ontworpen door Flitskikker.

Het nieuwe jaar is al weer even onderweg, en daarmee ook het nieuwe sportjaar. In een jaar met onder meer het EK Voetbal en de Olympische Zomerspelen kan de traditonele Sportkenners-competitie natuurlijk niet ontbreken. Vandaag gaat de contest dan ook weer van start, onder de bezielende leiding van NandroDavids. Denk jij dat je het meest van sport weet? Laat dat vanaf vandaag dan zien in Sportkenners 2012!

Meer informatie is te vinden in het hoofdtopic van Sportkenners 2012.

Link to comment
Delen op andere websites

Tof dat dit project wederom georganiseerd wordt! Ik ga de verrichtingen van de deelnemers zeker in de gaten houden, al doe ik zelf niet mee. Ik heb immers alleen verstand van voetbal en voel de bui al een beetje hangen...straks helemaal onderaan...de schande van GTAForum... :-(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Tof dat dit project wederom georganiseerd wordt! Ik ga de verrichtingen van de deelnemers zeker in de gaten houden, al doe ik zelf niet mee. Ik heb immers alleen verstand van voetbal en voel de bui al een beetje hangen...straks helemaal onderaan...de schande van GTAForum... :-(

Maak je geen zorgen... als ik mee doen scoor ik nog geen een punt.

Hoe doe ik trouwens mee?

Link to comment
Delen op andere websites

Elke keer als NandroDavids hier een nieuwe ronde publiceert kan je inzenden. Er is geen inschrijflijst, maar als je wil kan hij je toevoegen aan de vaste deelnemers, dan ontvang je elke keer een reminder per PB.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...