Jump to content

[GAME] Smartphone Contest 2012


Kloep

Recommended Posts

signatures-smartphonecomp-1.png

Welkom bij een nieuwe contest, gemaakt en georganiseerd door @Kloep. Bij deze contest, genaamd Smartphone Competition, gaan we een competitie houden tussen forumleden wat betreft games op de smartphones. Dit zullen games zijn die beschikbaar zijn voor iOS (dus de IPhone, Ipod Touch en IPad) en Android (veel verschillende telefoons). De games zullen door Kloep worden geselecteerd.

Alle games zullen gratis beschikbaar zijn in de bekende stores. Ook zal er een link bij komen te staan om er zeker van te zijn dat je het juiste spel hebt. Dit om misverstanden te voorkomen. Uiteraard word je score niet meegerekend als je het verkeerde spel hebt, maar dat lijkt me redelijk duidelijk. Alle games zullen beschikbaar zijn voor beide platformen. Er wordt dus gewoon 1 lijst bijgehouden, het maakt niet uit op welk platform je het speelt.

De contest zal in totaal 4 weken duren. Deze 4 weken zal er elke week een spel worden aangekondigd. Je kunt dan de hele week je best doen, om vervolgens de hoogste score te halen. Vervolgens dien je een duidelijke screen te maken van je score. Per spel zal ik aangeven van welk scherm je precies een screen moet maken om een goede duidelijke score te krijgen.

Puntentelling

Bij elk spel krijgen de eerste drie een aantal punten. De nummer 1 krijgt 3 punten, de nummer 2 krijgt 2 punten en de nummer 3 krijgt 1 punt.

Data

[table=border]28 januari 2012|Begin spel één

4 februari 2012|Begin spel twee

11 februari 2012|Begin spel drie

18 februari 2012|Begin spel vier[/table]

Regels

  1. De screen moet duidelijk zijn
  2. Je hebt 1 week de tijd om je score in te sturen
  3. Elke week komt er een nieuw spel
  4. Je hebt de tijd met inzenden tot 12:00 uur van de aangegeven dag



Ranking

[table=header]|Naam|Aantal punten

1|NandroDavids|6

2|End Of The Riot|4

|GTA-fan2|4

3|MegaPilot|3

4|bassieboy35|1[/table]

Gelieve niet te posten in dit topic, maar in het reactietopic!

Link to comment
Delen op andere websites

signatures-smartphonecomp-1.png

En we beginnen met het eerste spel, het heet Paper Toss. De bedoeling is dat je een propje papier in de prullenbak gooit (dan met je smartphone natuurlijk). Dit doe je door met je vinger van onder naar boven te slepen. Onderaan je scherm zie je een pijl staan met een getal. Dit is de windrichting en windsterkte. Geen zorgen, je hebt het snel genoeg door. :)

We bekijken de scores van Easy, Medium en Hard. Overige levels worden niet meegerekend.

Het spel is te downloaden voor iOS en Android.

Onderstaande screen zou ik graag van je ontvangen via PB. Scores die niet via PB zijn verzonden worden niet meegerekend. Zorg ervoor dat je de titel SC: PT gebruikt. Op die manier vind ik de PB gemakkelijk terug en loop je niet de kans dat ik je ingezonden score verlies.

157hm49.jpg

Je komt in dit scherm door in het hoofdmenu op High Scores te klikken.

Insturen van deze score kan tot en met zaterdag 4 februari 12:00 uur. Heel veel succes aan alle deelnemers!

Link to comment
Delen op andere websites

signatures-smartphonecomp-1.png

Iedereen heeft hard gestreden, maar natuurlijk kan er maar 1 winnaar zijn! Het eerste spel is afgelopen, en hieronder zijn alle scores te zien.

[table=header]||Easy|Medium|Hard|Totaal

1|NandroDavids|924|66|10|1000

2|GTA-fan2|71|20|8|99

3|End Of The Riot|53|18|10|81

4|Donald F. Duck|38|10|6|54

5|Shotyoudie|22|6|3|31

6|GTA Ripper|17|3|6|26

7|bassieboy35|17|2|3|22

8|Grand Theft Auto TOM|6|5|3|14[/table]

De monsterscore van NandroDavids is niet gehaald door iemand anders, wat hem uiteraard een nummer 1 positie opleverd en daarbij 3 punten voor de ranking. GTA-fan2 krijg 2 punten en End Of The Riot krijgt 1 punt.

En hier presenteer ik u het tweede spel, welke luistert naar de naam Cube Runner.

Het spel is te downloaden voor iOS en Android.

Onderstaande screen zou ik graag van je ontvangen via PB. Scores die niet via PB zijn verzonden worden niet meegerekend. Zorg ervoor dat je de titel SC: CR gebruikt. Op die manier vind ik de PB gemakkelijk terug.

wkmnaf.jpg

2znphdl.jpg

10h0nc0.jpg

Insturen van deze score kan tot en met zaterdag 11 februari 14:00 uur. Heel veel succes aan alle deelnemers!

Neem deel mee aan deze Smartphone Competition!

Link to comment
Delen op andere websites

signatures-smartphonecomp-1.png

Wederom hebben we een aantal deelnemers. Al had NandroDavids naar eigen zeggen 'niet veel tijd', heeft hij toch wederom gewonnen. Gefeliciteerd!

[table=header]||Easy|Medium|Hard|Totaal

1|NandroDavids|956|687|184|1827

2|End Of The Riot|625|330|147|1102

3|bassieboy35|276|169|144|589u0

4|myron.b|256|84|110|450[/table]

NandroDavids krijgt wederom 3 punten, End Of The Riot 2 punten en bassieboy35 krijgt 1 punt.

En het is tijd voor het derde spel. Deze heeft Stick Stunt Biker.

Het spel is te downloaden voor iOS en Android.

Er wordt gekeken naar de tijd die je hebt neergezet. De twee tijden worden bij elkaar opgeteld, het is dan natuurlijk niet toegestaan om bij 1 race geen tijd te plaatsen. Succes!

Onderstaande screen zou ik graag van je ontvangen via PB. Scores die niet via PB zijn verzonden worden niet meegerekend. Zorg ervoor dat je de titel SC: SSB gebruikt. Op die manier vind ik de PB gemakkelijk terug.

rrnj3c.jpg

4utjrq.jpg

Insturen van deze score kan tot en met zaterdag 18 februari 14:00 uur. Heel veel succes aan alle deelnemers!

Neem deel mee aan deze Smartphone Competition!

Link to comment
Delen op andere websites

signatures-smartphonecomp-1.png

Hieronder zien we de scores van spel nummer 3:

[table=header]||Easy Ride|Full Throttle|Totaal

1|MegaPilot|25.11|21.08|46.19

2|GTA-fan2|25.49|21.18|46.67

3|End Of The Riot|25.63|22.69|48.32

4|bassieboy35|25.64|23.04|48.68

5|Donald F. Duck|25.69|23.01|48.70

6|myron.b|25.68|23.16|48.84

7|Gta Ripper|26.49|23.69|50.18

8|NandroDavids|26.71|27.14|53.85[/table]

En het is tijd voor het vierde spel. Deze heeft Fruit Ninja Lite.

Het spel is te downloaden voor iOS en Android.

Onderstaande screen zou ik graag van je ontvangen via PB. Scores die niet via PB zijn verzonden worden niet meegerekend. Zorg ervoor dat je de titel SC: FNL gebruikt. Op die manier vind ik de PB gemakkelijk terug.

Om deze screen te krijgen, die je eerst naar Open Feint te gaan in de game.

6yfi44.jpg

Insturen van deze score kan tot en met zaterdag 25 februari 14:00 uur. Heel veel succes aan alle deelnemers!

Neem deel mee aan deze Smartphone Competition!

Link to comment
Delen op andere websites

signatures-smartphonecomp-1.png

Hieronder zien we de scores van spel nummer 4:

[table=header]||Classic

1|End Of The Riot|354

2|NandroDavids|183

3|myron.b|65[/table]

Helaas maar 3 deelnemers.

Hieronder vinden jullie de eindstand. Gefeliciteerd NandroDavids, draag deze award met veel trots! :D

2cn34i.jpg

[table=header]|Naam|Aantal punten

1|NandroDavids|8

2|End Of The Riot|7

3|GTA-fan2|4

4|MegaPilot|3

5|bassieboy35|1

|myron.b|1[/table]

Ik wil alle deelnemers bedanken voor hun deelname! Reacties kunnen alsnog geplaatst worden in het reactietopic, deze blijft open. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...