End Of The Riot Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Geplaatst: 3 februari 2013 Kan je bij android niet de volledige versie gratis krijgen? Of vergis ik me daar nu? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Geplaatst: 3 februari 2013 Kan je bij android niet de volledige versie gratis krijgen? Of vergis ik me daar nu? Neen. ^^ Reageren
Kloep Geplaatst: 3 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2013 Kan je bij android niet de volledige versie gratis krijgen? Of vergis ik me daar nu? Maakt ook niet uit, want die heb ik niet getest om te kijken of ze exact hetzelfde zijn. Dus je moet deze versie gebruiken, en niet een andere. Reageren
.Senne Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Geplaatst: 3 februari 2013 (bewerkt) Ik dacht dat je 24u voor de deadline een PB ging zenden Kloep, ik had 8-15-28-54 met totaal van 105 dus goed voor tweede plaats. Edit: getver, blijkbaar heb je dat gedaan maar krijg ik enkel mails als het de start is van een nieuwe PB en niet als er een nieuw bericht in wordt geplaatst. En gezien ik m'n mails een stuk meer check dan GTAForum.. Bewerkt: 3 februari 2013 door .Senne Reageren
Kloep Geplaatst: 3 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2013 Wilde net zeggen, jij zit ook in de PB. Maar goed, volgende week meer geluk. Reageren
thebig Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Geplaatst: 3 februari 2013 Ik zie net dat er bij mij nog een paar dingen extra bijstaan. Ik kan 99 sterren halen en er staan ook veren. Ik heb gewoon de link gebruikt die jij hebt gezet. Telt die score dan of hoe zit dat? Reageren
Kloep Geplaatst: 3 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2013 Foutje gemaakt bij het testen blijkbaar, ik dacht dat ze hetzelfde waren. In ieder geval hieronder een stukje wat ik ook heb toegevoegd aan het hoofdtopic: Op de Android versie heb je wat meer levels, vandaar dat je nu een screen moet maken van elk level apart om zo tot een Highscore te komen per level. Dit geld voor zowel de iOS versie, als de Android versie. Dus niet van het totaalplaatje een screen maken, maar per level. Reageren
thebig Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Geplaatst: 3 februari 2013 Van elk level? Dus 30 screens? ;s Reageren
Kloep Geplaatst: 3 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2013 Nee, de eerste 10. Dat staat al wel in het topic. Reageren
thebig Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Geplaatst: 3 februari 2013 Had ik niet gezien, heb ze mooi alle 30 uitgespeeld ;p Reageren
NickDrake Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 Temple Run Het beste spel ooit uitgebracht misschien wel, voor smartphones. Deze ronde is van mij Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 Je hebt een concurrent, maar het is ook heel slim dat Kloep dat die deel 1 heeft gekozen... Reageren
thebig Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 (bewerkt) Ik vraag me af wat Kloep zo leuk vindt aan de scores. Wat ik er vooral leuk aan vindt, is dat ik de hoogste heb. Bah, Temple Run. Ik heb het nog nooit gespeeld, maar ik natuurlijk ken ik het. Zal proberen hoe ver ik kom. Zie net dat mijn 'apparaat niet compatibel' is voor Temple Run. Wat nu? Bewerkt: 10 februari 2013 door thebig Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 Ik vraag me af wat Kloep zo leuk vindt aan de scores. Wat ik er vooral leuk aan vindt, is dat ik de hoogste heb. Bah, Temple Run. Ik heb het nog nooit gespeeld, maar ik natuurlijk ken ik het. Zal proberen hoe ver ik kom. Zie net dat mijn 'apparaat niet compatibel' is voor Temple Run. Wat nu? Ik vrees dat je zult moeten opgeven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.