Jump to content

[GAME] Smartphone Competition - Reactietopic

Recommended Posts

• Reacties 233
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kloep

70

• MegaPilot

32

• thebig

19

• End Of The Riot

16

Geplaatst:

Kan je bij android niet de volledige versie gratis krijgen?

Of vergis ik me daar nu? :puh:

Maakt ook niet uit, want die heb ik niet getest om te kijken of ze exact hetzelfde zijn. Dus je moet deze versie gebruiken, en niet een andere.
Geplaatst: (bewerkt)

Ik dacht dat je 24u voor de deadline een PB ging zenden Kloep, ik had 8-15-28-54 met totaal van 105 dus goed voor tweede plaats. :blauw:

Edit: getver, blijkbaar heb je dat gedaan maar krijg ik enkel mails als het de start is van een nieuwe PB en niet als er een nieuw bericht in wordt geplaatst. :muur: En gezien ik m'n mails een stuk meer check dan GTAForum.. :clown:

Bewerkt: door .Senne
Geplaatst:

Ik zie net dat er bij mij nog een paar dingen extra bijstaan. Ik kan 99 sterren halen en er staan ook veren. Ik heb gewoon de link gebruikt die jij hebt gezet.

Telt die score dan of hoe zit dat?

Geplaatst:

Foutje gemaakt bij het testen blijkbaar, ik dacht dat ze hetzelfde waren. In ieder geval hieronder een stukje wat ik ook heb toegevoegd aan het hoofdtopic:

Op de Android versie heb je wat meer levels, vandaar dat je nu een screen moet maken van elk level apart om zo tot een Highscore te komen per level. Dit geld voor zowel de iOS versie, als de Android versie. Dus niet van het totaalplaatje een screen maken, maar per level.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vraag me af wat Kloep zo leuk vindt aan de scores. Wat ik er vooral leuk aan vindt, is dat ik de hoogste heb.

Bah, Temple Run. Ik heb het nog nooit gespeeld, maar ik natuurlijk ken ik het. Zal proberen hoe ver ik kom.

Zie net dat mijn 'apparaat niet compatibel' is voor Temple Run. :blauw: Wat nu?

Bewerkt: door thebig
Geplaatst:

Ik vraag me af wat Kloep zo leuk vindt aan de scores. Wat ik er vooral leuk aan vindt, is dat ik de hoogste heb.

Bah, Temple Run. Ik heb het nog nooit gespeeld, maar ik natuurlijk ken ik het. Zal proberen hoe ver ik kom.

Zie net dat mijn 'apparaat niet compatibel' is voor Temple Run. :blauw: Wat nu?

Ik vrees dat je zult moeten opgeven. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...