thebig Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2013 Och, dus jullie krijgen alsnog een kans om te winnen. Toch vriendelijk van mijn smartphone, he? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2013 Haha, 5e plek met die rare vogels. Ik zette het spel op m'n mobiel, heb elk level één keer gespeeld, en toen vond ik dat ik het niet slecht had gedaan. Maar er waren er maar liefst 4 die het nog minder slecht hadden gedaan. Wat een lol... Temple Run ken ik niet, straks maar even downloaden. Zie net dat mijn 'apparaat niet compatibel' is voor Temple Run. Wat nu? Smartphone kopen waar je 'm wel op kan spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2013 Och, dus jullie krijgen alsnog een kans om te winnen. Toch vriendelijk van mijn smartphone, he? Welke smartphone heb je trouwens? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2013 (bewerkt) Samsung s5360 En misschien begrijpelijk als ik zeg dat ik voor een forumspelletje geen nieuwe smartphone ga kopen Dacht trouwens wel dat ik zou winnen deze ronde eigenlijk. Heb elk level gespeeld totdat het me onmogelijk leek om die score te breken. Heb er niet zo lang aan bezig gezeten zelfs. Twee keer gewonnen Bewerkt: 11 februari 2013 door thebig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2013 Zijn er hier trouwens mensen die upgrades kopen, want ik heb gemerkt dat je upgrades kan kopen met je verdiende coins. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2013 Zijn er hier trouwens mensen die upgrades kopen, want ik heb gemerkt dat je upgrades kan kopen met je verdiende coins. UIteraard. Dat is de hele bedoeling van het spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2013 Tegenwoordig is er toch al Temple Run 2 ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2013 Back To Basic noemen ze dat Twee versies en geen enkele die mijn smartphone aankan, da's kunnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 13 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2013 Tegenwoordig is er toch al Temple Run 2 ? Ja, maar die heb ik nog nooit gedaan, en deel 1 wel. En het leek me handig dat ik wel alle spellen al veel heb gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2013 Ah, da's wel jammer Bij Temple Run 1 had ik een High Score van over de miljoen, maar ik heb op mijn nieuwe mobiel alleen nog maar Temple Run 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2013 (bewerkt) Ik beschik momenteel niet eens over een gsm, laat staan een smartphone. (Waarmee ik wil verklaren waarom ik niet inzond voor Temple Run en ik waarschijnlijk ook niet zal inzenden voor Plumber..) Bewerkt: 17 februari 2013 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2013 (bewerkt) Zo, dat is ook weer gedaan. Hopelijk nu een spel dat wel werkt op mijn smartphone. Het gaat nog spannend worden, er zijn genoeg mensen die kan smaken op de overwinning. Wat is er misschien met je smartphone gebeurd, MP. Toch niet laten vallen ofzo? Eureka, ik kan het spel installeren! Bewerkt: 17 februari 2013 door thebig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2013 Whaha, mijn score voor Temple Run valt redelijk in het niets bij de anderen, misschien omdat ik het maar een paar keer gespeeld heb. Plumber is meer iets voor mij, eens kijken of ik hier wel een goeie score kan neerzetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2013 Ik beb het spel nu gedownload (via de link in het hoofdtopic) en even gespeeld op men iPad en ik moet zeggen dat ik eigenlijk totaal geen logica zie in dit spel. Ik had bij een bepaald level een score van -600 en toch kreeg ik 3 sterren het level erna had ik zo snel mogelijk gedaan als ik kon met een score van 3600 toch kreeg ik maar 2 sterren. ik zie trouwens ook nergens een groen monster dat sterren eet zoals in de omschrijving. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 17 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2013 ik zie trouwens ook nergens een groen monster dat sterren eet zoals in de omschrijving. Bovenaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.