MegaPilot Geplaatst: 17 februari 2013 Rapport Geplaatst: 17 februari 2013 Wat is er misschien met je smartphone gebeurd, MP. Toch niet laten vallen ofzo? Scherm gebroken en opgestuurd voor reparatie. Scherm werkte nog perfect, maar ik heb liever een niet gebroken scherm. Reageren
thebig Geplaatst: 17 februari 2013 Rapport Geplaatst: 17 februari 2013 Ik beb het spel nu gedownload (via de link in het hoofdtopic) en even gespeeld op men iPad en ik moet zeggen dat ik eigenlijk totaal geen logica zie in dit spel. Ik had bij een bepaald level een score van -600 en toch kreeg ik 3 sterren het level erna had ik zo snel mogelijk gedaan als ik kon met een score van 3600 toch kreeg ik maar 2 sterren. ik zie trouwens ook nergens een groen monster dat sterren eet zoals in de omschrijving. Zeker dat je het tweede pakket hebt genomen? Ik had namelijk ook eerst 20 levels van iets met een kerstboom gedaan, voor ik zag dat het 2e pakket moet zijn. Dan zie je het monster wel bovenaan rechts. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 17 februari 2013 Rapport Geplaatst: 17 februari 2013 Ja dat was mijn fout. :$ Bedankt voor de hulp, ik had de omschrijving beter moeten lezen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 februari 2013 Rapport Geplaatst: 24 februari 2013 Gefeliciteerd EOTR! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 24 februari 2013 Rapport Geplaatst: 24 februari 2013 Gefeliciteerd End Of The Riot! Een verdiende opvolger en geniet van het aanblik van die prachtige badge! Reageren
thebig Geplaatst: 24 februari 2013 Rapport Geplaatst: 24 februari 2013 Ik had gehoopt dat inzendtijd ging meespelen bij gelijkstand maar goed. Gefeliciteerd end of the riot! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 25 februari 2013 Rapport Geplaatst: 25 februari 2013 Gefeliciteerd EOTR Op twee na de beste van het forum in de Smartphone Contest, niet slecht Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 februari 2013 Rapport Geplaatst: 25 februari 2013 Dank jullie wel allemaal! Ik ben heel erg trots op die prachtige badge die ik vorig jaar net niet kon winnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.