Jump to content

[GAME] Smartphone Competition - Reactietopic

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb je anders misschien de mogelijkheid om een foto van je scherm te maken? Zal dan misschien niet heel duidelijk zijn, maar vast wel duidelijk genoeg.

Neem een tweede toestel en maak daarmee een foto van het schermpje waarop je de game hebt gespeeld :7

Origineel idee, maar ik ga hier niet aan mee doen. Mijn scherm is toch enigszins te klein om een beetje redelijk op te gamen.

• Reacties 233
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kloep

70

• MegaPilot

32

• thebig

19

• End Of The Riot

16

Geplaatst: (bewerkt)

Ik doe zeker weten mee!

Voor Android gebruikers: Je kan screens maken als je Android 2.3 of hoger hebt door simpelweg de powerknop lang ingedrukt te houden. Als het goed is staat er dan een optie om een screen te maken.

Bewerkt: door Gta Ripper
Geplaatst:

Apart inschrijven is niet nodig.

Komende zaterdag komt er in het hoofdtopic een nieuw bericht te staan waarin uitleg staat over hoe je je score kunt insturen. :)

Geplaatst:

Moet je hem bij iOS jailbreaken om een screen te maken? Mijn IPod Touch is niet gejailbreaked en ik kan wel gewoon een screen maken.

Bij mijn telefoon (Samsung Galaxy S2) werkt het screen maken ook gewoon prima. Misschien werkt het bij jou telefoon anders?

Rijke jongen..:puh:

Ik wil meedoen! :) Long live my iPod! :D

Geplaatst:

Rijke jongen..:puh:

IPod had ik toen ik nog geen Smartphone had, later had ik een nieuwe telefoon nodig. :puh:

Dus koop je effe een telefoon van om en bij de 5-600 euro..:puh:

Geplaatst:

enigste wat mijn iPod kan is GTA chinatown wars, hij kan niet eens naar iOS 5 updaten.. XD

Ik denk dat er geen CTW gespeeld gaat worden, dit spel is niet eens beschikbaar voor Android namelijk. Ik gok op spelletjes a la Angry Birds.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat er geen CTW gespeeld gaat worden, dit spel is niet eens beschikbaar voor Android namelijk. Ik gok op spelletjes a la Angry Birds.

De gratis versie dan. Niet dat ik de betaalde apps niet heb, ik heb ze alledrie namelijk..:engel:

• Je hebt de tijd met inzenden tot 12:00 uur van de aangegeven dag

Bedoel je niet 24:00 uur?

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Nee, ik bedoel 12:00 uur. Dan heb ik rustig de tijd om die dag de scores te bekijken, in een mooie post te zetten en vervolgens komt diezelfde dag nog die post online. Vanaf dat moment heb je weer tot de volgende zaterdag 12:00 uur om je score in te sturen. :)

Geplaatst:

enigste wat mijn iPod kan is GTA chinatown wars, hij kan niet eens naar iOS 5 updaten.. XD

Het is wel beschikbaar op Android, alleen heb je er een vrij recent snelle telefoon voor nodig. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...