Jump to content

Terugkerende aspecten uit GTA:SA in GTA 5?


_niickk

Recommended Posts

Toen ik de trailer aan het bekijken was, merkte ik op 1:08 linksonder in beeld een gebouw op, wat verdacht veel lijkt op het Jefferson Motel uit gta san andreas. Hierdoor vraag ik me af, zullen er uberhaupt gebouwen en/of andere aspecten uit gta san andreas terugkeren in gta 5?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja het is allebei LS, dus dat er dingen van GTA SA terug komen in GTA V, is niet geheel onlogisch. LS van GTA SA is ook al wel behoorlijk uitgebreid vind ik, veel dingen die je in Los Angeles tegenkomt, zijn ook in Los Santos te vinden. Ik vraag me soms ook wel een beetje af wat ze aan LS nog verder zouden kunnen uitbreiden. De omvang misschien. Zo te zien zal er weer een grote berg terug, zoals Mount Chiliad. Ook zag ik in de trailer een oliepomp, zoals dat ding vlak bij Venturas (Octane Springs? :?). En de Vinewood Sign natuurlijk. Misschien zal er wel iets als Pershing Square terug komen, en de Walk of Fame. Misschien is het ook wel leuk als je op de sterren van de Walk of Fame ook namen ziet (Madd Dogg, Love Fist, Phil Collins, Gurning Chimps, Lazlow, Jack Howitzer, Jock Cranley, Candy Suxxx en andere 'famous' personages die in GTA zijn voorgekomen).

Ik ben benieuwd. Rockstar weet altijd wel weer een mooie game te maken, dus daar ben ik bij GTA V ook wel heel zeker van.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA: San Andreas is deels gebaseerd op de Amerikaanse stad Los Angelos. GTA V is ook gebaseerd op Los Angelos. Dan is het ook logisch dat je zelfde gebouwen en dergelijke zal tegenkomen. ;)

Idd, alleen gta:3 was gebaseerd op new york, gta:iv ook, maar in gta iv zag je geen gebouwen en/of personages terug uit gta:3. Dit natuurlijk omdat liberty city in gta4 geheel vernieuwd was. Dit is toch ook het geval in gta5? Vandaar dat het mischien niet zo logisch is als het lijkt.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA: San Andreas is deels gebaseerd op de Amerikaanse stad Los Angelos. GTA V is ook gebaseerd op Los Angelos. Dan is het ook logisch dat je zelfde gebouwen en dergelijke zal tegenkomen. ;)

Idd, alleen gta:3 was gebaseerd op new york, gta:iv ook, maar in gta iv zag je geen gebouwen en/of personages terug uit gta:3. Dit natuurlijk omdat liberty city in gta4 geheel vernieuwd was. Dit is toch ook het geval in gta5? Vandaar dat het mischien niet zo logisch is als het lijkt.

Dat komt omdat GTA3 ook nauwelijks op New York lijkt, Los Santos in GTA San Andreas lijkt veel meer op Los Angeles dan GTA3's Liberty City op New York lijkt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

@Basssss: met uitsluiting tot de Flatiron Building dan ^^ (III: Staunton Building?) - (IV: Triangle Building)

@Maarten: geloof me, er zijn veel dingen die ze nog kunnen toevoegen. Los Santos zal op zen minst eerst in omvang enkele malen moeten toenemen, daarna enkele verwijzende gebouwtjes erin (zoals bvb. US Bank Tower, Grifith Observation, Hollywood, Capitol Records...) Maar zelf kijk ik liever uit naar dingen die ze zelf hebben "gebouwd" en niet rechtstreeks zijn gepersifleerd van een 'Real Life-counterpart'.

Dus ja, er zullen zeker gebouwen 'terugkeren' uit San Andreas, toch als ze gebaseerd waren op een echt gebouw in Los Angeles.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad. Toen ik in november de map van Los Angeles bestudeerde, zag ik wat een omvang die stad heeft. Er zijn zeker nog genoeg dingen die ze kunnen toevoegen.

Daarnaast zijn er nog veel dingen die ze erbij kunnen doen. Als we eerlijk mogen zijn: is er ooit al een volwaardige rivier in een GTA voorgekomen?

Persoonlijk vind ik van niet, maar daar kan over gediscussieerd worden.

De bergen bieden daarom nieuwe perspectieven: in het echt stroomt er ook een rivier door LA die vanuit een berg ontspringt.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien kunnen ze een L.S. Convention Center maken waarin zich in een missie afspeelt tijdens een E3 Event. Dat je daar tijdens die missie dan allemaal beelden ziet van bekende gamefranchises, maar dan met een korreltje Rockstar-zout en flauwe titel-wijzigingen die er meteen weer sex-grapjes van maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk normaal gesproken ook liever naar de dingen die R* 'zelf gebouwd' heeft, zo hoop ik bijvoorbeeld dat grove street en glen park er weer in zullen zitten. Verder vond ik het Los Santos uit gta san andreas niet echt goed getroffen qua sfeer als je het vergelijkt met het echte Los Angeles. Maar aan de andere kant gta sa kwam natuurlijk alweer een paar jaar geleden uit, dus ik verwacht nu een betere vergelijking met het reallife L.A., met meer kenmerkende dingen uit L.A. in Los Santos, bijvoorbeeld het long beach boulevard en wat te denken van The Sunset Strip met al haar uitgaansgelegenheden!

Link to comment
Delen op andere websites

Liberty City uit GTA IV was een stuk beter nagemaakt dat het Liberty City uit GTA 3, maar het is nog steeds niet het echte New York zoals het in het echt eruit ziet. Hetzelfde verwacht ik ook in GTA V, de bekende gebouwen en straten zitten erin. Alleen de sloppenwijken enz en de natuur zijn niet hellemaal zoals het in het echt eruit ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

1. De openlucht gym bij Verona Beach is terug.

2. De grootste wolkenkrabber in Los Santos is terug.

3. Het gebouw ( waar ze zogenaamd aan het bouwen zijn, waar in de trailer een rode kraan staat ) dat vlak bij Glen Park staat is misschien terug, ( waar het bord Mile High Club op staat, dat misschien ook hetzelfde gebouw is op 1:05 waar een achtervolging plaats vind )

4. Het industrieterrein vlak bij Emmet is volgends mij terug ( waar een man op een waterscooter voorbij sjeest, het industrieterrein wordt ook 2 keer laten zien )

5. De Ghetto's zijn terug ( was misschien al duidelijk :puh: en de rijke huizen in de buurt van Vinewood )

6. En sowieso het Vinewood bord.

Alsnog we wachten wat er nog meer terug komt uit GTA SA ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...