Jump to content

[Speculatie] GTA V details gelekt.


Godfather

Recommended Posts

Ik vind het zeer voorbarig om te verkondigen dat die man de protagonist is. Toevallig omdat hij in een mooie close up in het beeld komt, wil nog niet zeggen dat hij met een grote zekerheid de protagonist is. Hiermee wil ik niet zeggen dat hij de protagonist sowieso niet is.

Iedereen met een beetje inzicht kan zien of horen aan het verhaal dat het geen ghetto boy is of een drugsdealertje die hosselt om de hoek van de liquer store.

hoe weet jij dat nou misschien is de man die praat niet die gast die je in de trailer ziet.....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het zeer voorbarig om te verkondigen dat die man de protagonist is. Toevallig omdat hij in een mooie close up in het beeld komt, wil nog niet zeggen dat hij met een grote zekerheid de protagonist is. Hiermee wil ik niet zeggen dat hij de protagonist sowieso niet is.

Iedereen met een beetje inzicht kan zien of horen aan het verhaal dat het geen ghetto boy is of een drugsdealertje die hosselt om de hoek van de liquer store.

hoe weet jij dat nou misschien is de man die praat niet die gast die je in de trailer ziet.....

No offence maar je hebt echt een redenatie van een kleuter.

Je kunt alleen aan de manier van zijn stem horen en de manier van praten weet je dat het geen gangster boy fron the hood is.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij sommige stemmen kan je je perfect voorstellen hoe de persoon eruit ziet, maar bij veel ook niet. Er zijn mensen die een stem hebben waar hun uiterlijk niet bij lijkt te passen.

En als de stem dan toch zou toebehoren tot een persoon die een mooi pak aan heeft, dan wil dat nog altijd niets zeggen. In elke stad lopen er duizenden welgebekte mensen rond.

Bovendien vind ik de uitspraak in je bericht ietwat stereotiep. Ik geloof niet dat alle gangsters praten zoals in GTA SA, zullen er wel een heleboel zijn.

Ik geloof nu ook niet dat het meteen een ganglid is aan zijn manier van praten, maar dat wil nog altijd niet zeggen dat de persoon die daar in close-up wordt genomen hem is.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Nogmaals als je me post ook goed leest staat er 90% procent zekerheid.

Maar als ik mijn verstand gebruik en DENK wat ik gezien en gehoord heb is de kans 1% dat het een gangster rappende wannabe CJ Johnson twee wordt :-D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet ook wel bijna zeker dat de man die we horen praten waarvan we een close-up kregen dezelfde persoon is, maar dat wil nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk de protagonist is aangezien er ook andere personages meerdere malen in beeld kwamen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik vind het zeer voorbarig om te verkondigen dat die man de protagonist is. Toevallig omdat hij in een mooie close up in het beeld komt, wil nog niet zeggen dat hij met een grote zekerheid de protagonist is. Hiermee wil ik niet zeggen dat hij de protagonist sowieso niet is.

Iedereen met een beetje inzicht kan zien of horen aan het verhaal dat het geen ghetto boy is of een drugsdealertje die hosselt om de hoek van de liquer store.

hoe weet jij dat nou misschien is de man die praat niet die gast die je in de trailer ziet.....

No offence maar je hebt echt een redenatie van een kleuter.

Joh, wat lul jij nou ik zeg alleen dat niemand echt weet of dat de protagonist is.

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, we kennen de protagonist niet en het zal ook nog wel even duren voor we die kennen, op dat gebied sluit ik me dan ook gewoon bij Twano aan.

Ja, we hebben inderdaad al een personage gezien (die in mijn mening niet veel kans heeft tot protagonist, maar wel een belangrijke opdrachtegever) maar er is ook nog een tweede individu dat enkele keren terugkeert in de trailer en dat is onze -wat op CJ-lijkende zwarte- ; ik zie er meer een grap van R* in dan dat ik ook daadwerkelijk denk dat hij de protagonist gaat zijn. In mijn mening ligt alles gewoon nog open, conclusies kunnen we eigelijk nog niet trekken en laten we daar dan vooral anderen ook nog niet op beoordelen :3

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...