Jump to content

[IDEE] Wanted


PatricknL

  

55 leden hebben gestemd

  1. 1. Zou een bekeuring leuk zijn in gta v

    • Ja?
      39
    • Nee?
      5
    • *GAAP*
      2
    • Geljik gearresteerd worden is poep maar bekeuring ook.
      8
    • Arresteren is nog leuker
      1


Recommended Posts

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    14

  • Maarten11

    5

  • Cheers.

    5

  • Phoenyxar

    4

Accept ticket (X) or run away :)

+1

Dit is uiteraard een goed idee, net als bij het arresteren zoals je al vermeldt. Het past ook wel, aangezien men tegenwoordig de speler vaker zelf laat kiezen welke kant hij opwil in verband met de omgang met de NPC's - in dit geval de politie. Een bekeuring omwille van snelheidsovertreding is gewoon een must, het verhoogt het realisme, want wat houdt je tegen om harder te rijden? Het is niet alsof je je missie's niet gaat voltooien aangezien je niemand wilt neerschieten opdat er misschien politie achter je zou komen, is het niet? Gewoon doen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

En dat je dan de agenten ook nog een donker steegje/verlaten gebied in kunt lokken, ze neerknalt met een gedempt pistool en er ongezien vanafkomt, dan zou dit het meest geweldige spel worden van dit decennium :Y

Bekeuringen zouden zeker ook goed bij GTA V passen denk ik, aangezien het om de 'jacht op de 'machtige' dollar in een hedendaags Zuid-Californië' gaat.

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het al voor me als je naar een missie vlamt en in een grootschalige schietpartij terechtkomt in een of ander gebouw. Opeens tikt iemand op je schouder en verplicht je om een snelheidsboete te betalen.

Zou dan wel goed uitkomen als je echt mensen als levend schild kunt gebruiken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het al voor me als je naar een missie vlamt en in een grootschalige schietpartij terechtkomt in een of ander gebouw. Opeens tikt iemand op je schouder en verplicht je om een snelheidsboete te betalen.

Zou dan wel goed uitkomen als je echt mensen als levend schild kunt gebruiken ;)

Dat zou wel een beetje raar zijn denk ik :puh: Dan zou zodra je dat gebouw binnen komt het wanted level weg moeten zijn. Ziet er best raar uit, sta je midden in een dik schietgevecht, komt ineens een agent achter je en tikt je op je schouder om je een boete te geven :puh:

Maar ik ben het er wel mee eens wat er allemaal boven mij gezegd wordt. Bekeuringen bij wanted level 1 zou het wel realistisch maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Kleine aanpassing: iemand neerschieten voor de ogen van een agent is ook 1 ster (weet niet hoe het zit in IV, maar in SA in ieder geval wel). Alleen bij snelheidsovertreding, vandalisme, beschadiging en dergelijke dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, misschien zou dat toch wel mogen verhoogt worden tot 2 Sterren, als je iemand neerschiet en er bestaat de mogelijkheid dat de politie je zo op heterdaad kan pakken dan ga je er toch niet in je eentje achterlopen zeker? Gelijk 2 sterren zou ik zeggen (en ja het was in GTA IV ook maar 1 ste o.o)

Link to comment
Delen op andere websites

En dat je dan de agenten ook nog een donker steegje/verlaten gebied in kunt lokken, ze neerknalt met een gedempt pistool en er ongezien vanafkomt, dan zou dit het meest geweldige spel worden van dit decennium :Y

dat zou wel geniaal zijn, want bijv. je moet een missie doen en je moet iemand vermoorden in een flat je schiet hem dood met een simpel handpistool natuurlijk iemand hoort dat en belt de polite maar als je het met een demper doet dat er dan niks gebeurd ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nu je begint over politie bellen: dat zou ook nog leuk zijn. Het is inderdaad wat onrealistisch dat wanneer er een schot wordt gelost, er niemand op afkomt.

Als je het irritant vindt, moet je gewoon op tijd vluchten of een geluidsdemper op je pistool schroeven.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu je begint over politie bellen: dat zou ook nog leuk zijn. Het is inderdaad wat onrealistisch dat wanneer er een schot wordt gelost, er niemand op afkomt.

Als je het irritant vindt, moet je gewoon op tijd vluchten of een geluidsdemper op je pistool schroeven.

Zeker nog nooit IV gespeeld, voetgangers op straat bellen ook de politie als er word geschoten of als je iemand aanvalt. Tevens kun je zelf ook het Amerikaanse alarmnummer (911) bellen en krijg je de keuze uit politie, brandweer en ambulance.

Link to comment
Delen op andere websites

Jup, IV wel gespeeld, maar in totaal maar een kwartier of zo. Niet genoeg om alles te kennen. En soms vergeet ik wel eens erbij te zetten 'Of zat dit al in IV'

Al goed om te weten dat R* zo ver gedacht heeft. Als alles in dit topic nu ook verwezenlijkt wordt, dan zal het bijna echt zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu je begint over politie bellen: dat zou ook nog leuk zijn. Het is inderdaad wat onrealistisch dat wanneer er een schot wordt gelost, er niemand op afkomt.

Als je het irritant vindt, moet je gewoon op tijd vluchten of een geluidsdemper op je pistool schroeven.

Zeker nog nooit IV gespeeld, voetgangers op straat bellen ook de politie als er word geschoten of als je iemand aanvalt. Tevens kun je zelf ook het Amerikaanse alarmnummer (911) bellen en krijg je de keuze uit politie, brandweer en ambulance.

maar in IV vond ik het niet echt realistisch als je eén schot afvuurde dat nog niet eens een seconde erna kwmaen er al 10 politieagenten op je af terwijl je soms niet eens iemand raakte.

Link to comment
Delen op andere websites

maar in IV vond ik het niet echt realistisch als je eén schot afvuurde dat nog niet eens een seconde erna kwmaen er al 10 politieagenten op je af terwijl je soms niet eens iemand raakte.

...

Het is illegaal om een vuurwapen af te vuren in het openbaar, daarvoor moet je nog niemand raken hè... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, als die bekeuring je niet aanstaat, rijd je toch gewoon door. Het is niet dat ze veel kunnen met je nummerplaat, want het zou me verbazen dat iemand een auto langer dan een week ingame kan houden. Zou wel lukken als je genoeg je best doet, maar het is toch zoveel makkelijker iemand uit zijn auto te sleuren.

Ik haal soms geen straatlengte met 1 auto

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, als die bekeuring je niet aanstaat, rijd je toch gewoon door. Het is niet dat ze veel kunnen met je nummerplaat, want het zou me verbazen dat iemand een auto langer dan een week ingame kan houden. Zou wel lukken als je genoeg je best doet, maar het is toch zoveel makkelijker iemand uit zijn auto te sleuren.

ja dat lijkt me wel wat, dat zat ook in gta iv. gewoon lekker om rijden die smeres _O_

Zou dan wel goed uitkomen als je echt mensen als levend schild kunt gebruiken ;)

dat zou leuk zijn, zat ook in siants row!

Voor de grootste gta-kloon ever-lovers :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...