Jump to content

[IDEE] Wanted


PatricknL

  

55 leden hebben gestemd

  1. 1. Zou een bekeuring leuk zijn in gta v

    • Ja?
      39
    • Nee?
      5
    • *GAAP*
      2
    • Geljik gearresteerd worden is poep maar bekeuring ook.
      8
    • Arresteren is nog leuker
      1


Recommended Posts

Dat is maar één manier om je deur te blokkeren en het lijkt me inderdaad geen goede feature.

Maar bijvoorbeeld een kast, bed of iets anders zwaar voor je deur kunnen schuiven, dat lijkt me nog wel mogelijk.

Het is trouwens ook maar een gerucht, maar het zou wel waar kunnen zijn. Je moet je toch kunnen verweren tegen de politie of andere mensen die je huis proberen binnen te vallen.

Of de deur op slot doen? :7

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    14

  • Maarten11

    5

  • Cheers.

    5

  • Phoenyxar

    4

Tuurlijk, maar als ze de politie écht realistisch maken, dan kunnen ze met een voet al heel wat doen, als je begrijpt wat ik bedoel.

Met een bed, kast of dergelijke voor de deur, is dat al heel wat moeilijker.

Wat dan leuk zou zijn, is dat ze dan via het raam kunnen binnenkomen. Dat is al eens geweest in een GTA, denk in de missie Reuniting The Families bij GTA SA. Maar dan deze keer wel buiten missies, wanneer je een hoog wanted level hebt en in je huis zit.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk, maar als ze de politie écht realistisch maken, dan kunnen ze met een voet al heel wat doen, als je begrijpt wat ik bedoel.

Met een bed, kast of dergelijke voor de deur, is dat al heel wat moeilijker.

Wat dan leuk zou zijn, is dat ze dan via het raam kunnen binnenkomen. Dat is al eens geweest in een GTA, denk in de missie Reuniting The Families bij GTA SA. Maar dan deze keer wel buiten missies, wanneer je een hoog wanted level hebt en in je huis zit.

Ik heb het gevoel dat dit wel in het spel komt, omdat je in L.A. Noire ook al door ramen kan klimmen door ze open te schuiven, en je in Red Dead Redemption ramen stuk kan slaan om vervolgens erdoorheen naar binnen te klimmen. Zou wel mooi zijn dat zulke dingen erin komen :tu:

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Het enige wat ik wel hoop, is dat je op je map geen politie ziet, tenzij ze in je zicht zijn. Dat maakt het geloofwaardiger en ik geloof dat het na een tijdje wel zeer makkelijk werd om te ontsnappen in GTA IV (ik heb hem niet gespeeld, maar het lijkt me wel, tenzij bij hogere wanted levels)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik begrijp je input en respecteer je mening, maar het is niet zo dat tot nu toe in iedere GTA het Wanted systeem het zelfde heeft gewerkt.

In GTA IV heeft het Wanted systeem een groei gemaakt. Wanneer je net buiten de cirkel achter een auto gaat zitten bijvoorbeeld, zie je de politie verderop zoeken, maar als ze je niet in het zicht krijgen verkleint / verdwijnt de zoekcirkel. Dit is een zeer goeie benadering van de realiteit. In Red Dead Redemption kon je je Wanted wel kwijtraken maar bleef je een voortvluchtige totdat je dit afkocht. Dit is in V natuurlijk niet te verwachten omdat het in de huidige werkelijkheid in de USA ook niet meer zo werkt, maar het geeft wel aan dat Rockstar Games de creativiteit bezit om het systeem te tweaken op realisme.

Rockstar Games heeft ongetwijfeld Mafia II ook gezien, waarin een bekeuring krijgen bij "één ster" erg goed was uitgewerkt. De "bribe"-optie die in Mafia II zit verwacht ik dan weer niet te zien in GTA V, aangezien ook dit omkopen weer, net als het afkopen in RDR, wel in de tijd van die game past, maar niet in de tijd van GTA V.

Ik zou een bekeuring krijgen bij één ster, bijvoorbeeld wanneer je niet wegvlucht, een hele goeie toevoeging vinden. In GTA IV wanneer je onderweg bent voor of tijdens een missie, en je botste per ongeluk op een politiewagen, gaf gelijk zo grote problemen dat je gelijk op de vlucht sloeg omdat arrestatie al je wapens afpakt en je je missie gelijk verknalt. Als bekeuren bij één ster een optie wordt, betekent dit dat je tijdens een missie dan de keuze hebt om gelijk op de rem te stappen en de bekeuring aan te pakken, óf dat je erger riskeert en vol gas er vandoor gaat. Het verhoogt het gevoel van vrijheid als je deze keuze steeds hebt. Ga je voor de relatief gemakkelijke bekeuring en loop je het risico degene die je volgt kwijt te raken, of neem je het risico al je wapens kwijt te raken en de missie te verknallen? Ik denk dat ik persoonlijk regelmatig met mezelf in discussie ga raken mocht het een feature zijn in V, hartstikke leuk wat mij betreft. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had trouwens ergens een interview gezien waarin R* verklaarde dat het politiesysteem grondig ging aangepast worden. Ik vind het niet meer.

Of het heeft nooit bestaan, of het is vals, geen idee. Zal wel posten als ik het nog vind ;s

Link to comment
Delen op andere websites

Het idee van Jacky lijkt me inderdaad wel mooi. Het is ook inderdaad een beetje onlogisch dat als je heel per ongeluk heel zachtjes een politieauto schrampt omdat je net heel iets te laat remt, je dan meteen een hoop kogels achter je aan krijgt en vier politiewagens tegen je achterdeur. Als je een bekeuring krijgt voor zo'n klein ongelukje, dan kun je je missie gewoon vervolgen. Als je probeert te ontsnappen, dan komen er wel ergere maatregelen.

Bewerkt: door Maarten11
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het idee van Jacky lijkt me inderdaad wel mooi. Het is ook inderdaad een beetje onlogisch dat als je heel per ongeluk heel zachtjes een politieauto schrampt omdat je net heel iets te laat remt, je dan meteen een hoop kogels achter je aan krijgt en vier politiewagens tegen je achterdeur. Als je een bekeuring krijgt voor zo'n klein ongelukje, dan kun je je missie gewoon vervolgen. Als je probeert te ontsnappen, dan komen er wel ergere maatregelen.

Overdrijven is ook een vak. Als je 1 ster kreeg probeerde de politie je gewoon te arresteren.. Reed je echter weg en verwondde je een agent dan beginnen ze op jouw te schieten ja.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 6 maanden later...

Zou dit een mogelijkheid zijn dat dit erin zal zitten. voorheen kon je jagen wat je wou. zonder een achtervolging. En dat is best jammer. voor de haters hiervan moet er wel een uit functie voor zijn.

>>> Door Jesperkaj: Voor dit onderwerp was al een topic aangemaakt. Topics bij deze samengevoegd. Gebruik in het vervolg de zoekfunctie. ;)<<<

Bewerkt: door Jesperkaj
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou dit echt niet willen. In maffia 2 was dit ook al het geval en als je ook al een wapen in j ehand hield werd je gepakt. Ik zou

dit zeker niet willen omdat diet niet echt gta is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...