Jump to content

[IDEE] Wanted

55 leden hebben gestemd

1. 1. Zou een bekeuring leuk zijn in gta v

• Ja?
      39
    • Nee?
      5
    • *GAAP*
      2
    • Geljik gearresteerd worden is poep maar bekeuring ook.
      8
    • Arresteren is nog leuker
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind dat mensen als menselijk schild gebruiken nooit echt leuk eigenlijk....

Wel vind ik dat R* een beter wanted systeem zou moete maken ja, maar ikzelf heb daar niet zo een ideeën voor.

• Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thebig

14

• Maarten11

5

• Cheers.

5

• Phoenyxar

4

Geplaatst:

Ik zou het eigenlijk wel beter vinden als er een optie in zit om een menselijk schild te gebruiken,

maar dat zou niet zoals in Saints row gaan dat je 10 meter verder gooit als je ze wil los wil laten, je kan het bijv doen als gijzeling en daarmee een paar duizend mee verdienen, het is maar een idee........

Geplaatst:

Ik zou het eigenlijk wel beter vinden als er een optie in zit om een menselijk schild te gebruiken,

maar dat zou niet zoals in Saints row gaan dat je 10 meter verder gooit als je ze wil los wil laten, je kan het bijv doen als gijzeling en daarmee een paar duizend mee verdienen, het is maar een idee........

Een optie voor gijzeling is wel interessant, hoe zou jij dat in werking zien?

Geplaatst:

het is ook leuk dat als je gezocht wordt er iets op het news verschijnt daarover of van iemand anders.

wat niet leuk is zoals in GTA IV is dat de politie zo je huis binnen kan lopen

Geplaatst:

Een optie voor gijzeling is wel interessant, hoe zou jij dat in werking zien?

dat zou ik eigenlijks niet eens weten.....

Geplaatst:

Kan de politie je huis binnenlopen? Leuk om te weten.

Volgens de geruchten zou je je deuren kunnen barricaderen. Het zou dan wel leuk zijn dat je ook weer via het raam kan ontsnappen.

En inderdaad, als je op het nieuws iets hoort wat je hebt meegemaakt, verhoogt dat het realisme. Dat is al in andere GTA's geweest.

Geplaatst:

Ja best wel crap dat de politie je huis kan binnendringen :O Ik dik vluchten naar mijn safehouse, met het idee dat ik daar veilig ben, komt die mierenneuker m'n huis binnen, BUSTED. Maar ik lees dingen over gijzeling. Lijkt me best een leuke nieuwe feature. Dat je in een missie iemand moet gijzelen om losgeld van iemand te krijgen ofzo. Maar goed, beetje offtopic dit.

Geplaatst:

Kan de politie je huis binnenlopen? Leuk om te weten.

Volgens de geruchten zou je je deuren kunnen barricaderen. Het zou dan wel leuk zijn dat je ook weer via het raam kan ontsnappen.

En inderdaad, als je op het nieuws iets hoort wat je hebt meegemaakt, verhoogt dat het realisme. Dat is al in andere GTA's geweest.

hoe zou je dat dan zien? plankjes timmeren op de voordeur die feature lijkt me onwaarschijnlijk.

Geplaatst:

Dat is maar één manier om je deur te blokkeren en het lijkt me inderdaad geen goede feature.

Maar bijvoorbeeld een kast, bed of iets anders zwaar voor je deur kunnen schuiven, dat lijkt me nog wel mogelijk.

Het is trouwens ook maar een gerucht, maar het zou wel waar kunnen zijn. Je moet je toch kunnen verweren tegen de politie of andere mensen die je huis proberen binnen te vallen.

Geplaatst:

Daar zou ik niet blij mee zijn. De missies en verhaallijn en zijmissies maken de game.

Niet al die shit die oponthoud geeft. Wanted net zoals in IV laten.

Was wennen in begin, maar dat had ik snel door en vond het eigenlijk fijner dan in de vorige GTA's.

Geplaatst:

Ik heb dan geen gta IV gespeeld, of in elk geval niet zo lang, maar er is vast nog plaats voor verbetering. Bovendien kunnen we ervan uitgaan dat er een steengoed verhaal wordt neergezet, dus dan is er nog tijd genoeg om bijvoorbeeld het wantedsysteem bij te werken. Daarnaast zijn er vast verschillende mensen verantwoordelijk voor die twee dingen.

Geplaatst:

Ik hoop dat de politie in Los Santos ietsjes slimmer is dan die in Liberty City crazy.gif

En niet zo dik :puh:

Geplaatst:

Dit lijkt mij wel leuk, namelijk een submissie voor bij een metro of bus(vooral metro).

Wat vooral mooi zal zijn is als je aan het rijden bent en je zit in carvieuw* dat je dan de motorkap ook kan zien.

*Carview: Dat het lijkt dat je op de stoel van de rijder zit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...