Jump to content

[IDEE] Wanted

55 leden hebben gestemd

1. 1. Zou een bekeuring leuk zijn in gta v

• Ja?
      39
    • Nee?
      5
    • *GAAP*
      2
    • Geljik gearresteerd worden is poep maar bekeuring ook.
      8
    • Arresteren is nog leuker
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zou dit echt niet willen. In maffia 2 was dit ook al het geval en als je ook al een wapen in j ehand hield werd je gepakt. Ik zou

dit zeker niet willen omdat diet niet echt gta is.

Ben ik het wel mee eens inderdaad. Dat zou het spel heel vervelend maken. Ik vind het vaak wel fijn om een 9mm in mn hand te hebben, zeker in vijandelijke gebieden. En als je dan in pak loopt dan ziet het er nog strak uit ook als je zo'n 9mm uit je binnenzak haalt :puh: Maar ik hoop niet dat als je heel even een wapen in de hand hebt dat je dan meteen een Wanted Level krijgt. Het is nog wel steeds GTA.

• Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thebig

14

• Maarten11

5

• Cheers.

5

• Phoenyxar

4

Geplaatst:

Dat maakt mij verder niet zoveel uit. Loop toch nooit met een wapen in m'n hand, behalve in steegjes. In IV drukte ik, als ik moest schieten, gauw op 1 2 3 4 5 6 7 8 9 etc.. Werkt prima, hoor ;) Maar ik kan me voorstellen dat mensen dat irritant vinden. Ik houd wel van een beetje realisme :)

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Wat ook grappig zou zijn dat als je in je auto rijd. En je veelste snel en buitensporig abnormaal rijd, dat je een dikke vette accept giro op je mobiel binnenkrijgt :puh:

Geplaatst:

Ik hoop niet dat ze dat erin gaan doen, het moet nog wel leuk blijven. Zou het niet erg vinden dat de politie je aan de kant zet en dan een bekeuring geeft, maar ik zie echt niks in andere bekeuringen. En Franklin denk ik ook niet: Rsggtavscreenshot045jpg-19d0e3_800w.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...