Jump to content

Hulp bij de ''Police Pursuit Mod''


Joost01

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben al ruim een aantal dagen bezig om de Police Pursuit Mod te installeren, ik kan wel als agent spelen en ook enkele opties van de mod gebruiken.

Maar als ik in het politie voertuig zit kan ik een knop indrukken ''het stopteken'' deze brand vervolgens maar niemand die stopt en ik kan vervolgens zoals er in diverse filmpjes op Youtube getoond word geen bestuurders aanspreken om ze te bekeuren of aan te houden!

Doe ik wat fout? Ik gebruik deze mod!

Of heb ik een andere nodig? Zou iemand mij uitleg kunnen geven?

Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

kijk je niet naar filmpjes van de LCPDFR mod, die is namelijk anders

Waar kan ik hem vinden, ik heb er net 1 gevonden en gedownload maar toen wou hij niet verder installeren...

Kun je een link aan me geven?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan daar niet registreren ik ben al op die site geweest, er staat in hun registratie scherm een rare vraag waar een antwoord op moet gegeven worden: ''If you have 'cars' and you remove 's', what are you left with?''

En dan zo'n vervelende beveiligingscode om spammers enz te voorkomen, mij lukt het dus niet omdat die beveiligingscode zo onleesbaar is..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Ik ben op het moment weer opnieuw bezig met GTA IV, ik heb na een hele tijd bezig geweest eindelijk de savegame voor elkaar gekregen en allemaal politie voertuigen erin gekregen, nu wil ik de Police Pursuit Mod werkend krijgen die ik via deze link gedownload heb, heb alle links gedownload en getest maar niks werkt...

Dit zijn de files die in me map staan:

post-105755-0-64582700-1350237389_thumb.png

Ik heb ook alle Emergency Light Mod versies geprobeerd die werken ook niet... confused2.gif

Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe? Ik begin het beu te worden waarom het altijd zo'n drama is om iets werkend te krijgen in dit spel.. nosmile.gif

Bedankt!

Groetjes Joost

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gelukt met de police mod, de zwaailichten doen het ook, maar ik krijg de uniformen niet met SparkIV in het spel dan krijg ik deze melding te zien:

post-105755-0-24148200-1350313297.png

Weet iemand het antwoord op mijn vraag, ik zou graag die uniformen in het spel willen zien niet alleen voor de agent die ik speel maar ook dat alle agenten in het spel die kleding dragen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Voor de vraag hoe je wagens laat stoppen, eerst op je numpad 4 intoetsen. Dan zie je traffic stop enabled. Als je dan achte iemand gaat rijden en je sirenes aanzet stoppen ze.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...