Jump to content

Animation Tutorial


Cabyon

Recommended Posts

Vhzge.jpg

YLYno.jpg

BuxVK.gif

Na een opmerking van Jesperkaj: Als je op Convert to frame animation klikten je krijgt niet beide afbeeldingen, alleen de afbeelding die bovenaaan staat, dan moet je om de andere toe te voegen je de enigste frame kopiëren en het oogje bij de bovenste layer wegvinken, zodat de onderste afbeelding zichtbaar wordt.

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Nette tutorial, goede uitleg. Alleen wanneer ik op Convert to frame animation klik krijg ik niet beide afbeeldingen, alleen de afbeelding die bovenaaan staat. Om de andere toe te voegen moet ik de enigste frame kopiëren en het oogje bij de bovenste layer wegvinken, zodat de onderste afbeelding zichtbaar wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Nette tutorial, goede uitleg. Alleen wanneer ik op Convert to frame animation klik krijg ik niet beide afbeeldingen, alleen de afbeelding die bovenaaan staat. Om de andere toe te voegen moet ik de enigste frame kopiëren en het oogje bij de bovenste layer wegvinken, zodat de onderste afbeelding zichtbaar wordt.

Oke, dat probleem ken ik, ik zal dit even in eronderaan bijzetten, zodat mensen weten hoe het probleem verholpen kan worden. ;D Thanks voor 't opmerken!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...