TomFurga Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Details GTA V laten nog maanden op zich wachten Laatste update: 14 februari 2012 10:15 info. HOOFDDORP - Het duurt nog enkele maanden voordat Rockstar Games meer details vrijgeeft over Grand Theft Auto V. Bekijk video Dat heeft de ontwikkelaar bekendgemaakt. Sinds Rockstar de eerste trailer van de game heeft onthuld, op 2 november van vorig jaar, heeft het geen extra informatie over het spel vrijgegeven. De studio erkent dat mensen veel vragen over de game hebben en bedankt de fans voor hun "enthousiaste reactie", maar geeft ook aan dat ze geduld moeten hebben. "Op dit moment werken we heel hard aan de game en willen we jullie heel graag meer laten zien en vertellen terwijl de ontwikkeling vooruitgaat - reken erop dat we veel meer over GTA V gaan praten over een paar maanden. Kijk uit naar dat moment en bedankt allemaal voor jullie geduld en steun!", aldus Rockstar. © Gamer.nl Reageren
Kloep Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Post afgesplitst en verplaatst naar GTA V forum. Het topic waar je het had geplaatst gaat over Ctrl + V... Reageren
mrwhoopy Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 (bewerkt) Nog een paar maanden voor dat we pas meer informatie mogen verwachten!!!! Dan kunnen we in iedergeval denk ik 1 ding uitsluiten, en dat is dat we het spel GTA V in 2012 niet meer in onze, console's en/of pc kunnen doen om te spelen. Bewerkt: 14 februari 2012 door mrwhoopy Reageren
xoex23 Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Nog een paar maanden voor dat we pas meer informatie mogen verwachten!!!! Dan kunnen we in iedergeval denk ik 1 ding uitsluiten, en dat is dat we het spel GTA V in 2012 niet meer in onze, console's en/of pc kunnen doen om te spelen. Je weet niet wat ze met enkele maanden bedoelen, het zou zomaar (toegegeven het is niet realistisch) kunnen zijn dat ze bijvoorbeeld in augustus informatie vrij geven en dat ie dan bijv in november uitkomt. Nu ik dit type weet ik zelf ook wel dat het valse hoop is, maar toch. Reageren
Faenty. Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Ze zeggen dat ze VEEL meer info vrijgeven.Waarschijnlijk gaan ze zo nu end an wat kleinere info vrijgeven. Reageren
Cheers. Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 ik word hier wel wat bedroefd van maarja, kan er niks aan doen. Reageren
Davedavy Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Waarom laat R* dat weten via de nieuwssite's en zeggen ze dat niet gewoon tegen de community's zoals GTAF en gtaforums.com? Zij besteden er het meeste aandacht aan.. Reageren
Jarno91 Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Als ze langer de tijd nodig hebben is het maar zo, zolang ze maar een goede game uitbrengen vind ik het niet erg als het in 2013 zou uitkomen Ik kan me nog prima vermaken met GTA IV Reageren
xoex23 Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Ze zeggen dat ze VEEL meer info vrijgeven.Waarschijnlijk gaan ze zo nu end an wat kleinere info vrijgeven. Ik denk dat we in augustus meer info kunnen verwachten. Reageren
Davedavy Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Nou ik hoop toch eerder Reageren
Aelias Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Hier heb ik een gelijkaardig artikel: Klik Hier staat ook nog wat in over max payne 3. Reageren
Cheers. Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Nou ik hoop toch eerder ik ook. Reageren
thebig Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 (bewerkt) Waarom laat R* dat weten via de nieuwssite's en zeggen ze dat niet gewoon tegen de community's zoals GTAF en gtaforums.com? Zij besteden er het meeste aandacht aan.. Ze hebben het gewoon gepost op hun site en de nieuwssites hebben dat overgenomen. Zoals ik al in het GTA V-topichad gezegd, gok ik op veel informatie na de release van MP3. Dus vanaf eind mei zou het wel kunnen dat er iets op de R* site verschijnt ivm GTA V. Bewerkt: 14 februari 2012 door thebig Reageren
xoex23 Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Nou ik hoop toch eerder Dat hopen we allemaal @en hierboven. Lijkt me ook een realistische gedachte,maar ik denk dat ze na de release van MP3 ook nog wel even wachten. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Waarom laat R* dat weten via de nieuwssite's en zeggen ze dat niet gewoon tegen de community's zoals GTAF en gtaforums.com? Zij besteden er het meeste aandacht aan.. Ze hebben het gewoon gepost op hun site en de nieuwssites hebben dat overgenomen. Zoals ik al in het GTA V-topichad gezegd, gok ik op veel informatie na de release van MP3. Dus vanaf eind mei zou het wel kunnen dat er iets op de R* site verschijnt ivm GTA V. Ja, dus een paar maanden wachten.. Je moet veel geduld hebben.. Dan moet het wel een top game worden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.