Jump to content

GTA V laten nog maanden op zich wachten


TomFurga

Recommended Posts

Details GTA V laten nog maanden op zich wachten

Laatste update: 14 februari 2012 10:15 info.

HOOFDDORP - Het duurt nog enkele maanden voordat Rockstar Games meer details vrijgeeft over Grand Theft Auto V.

Bekijk video

Dat heeft de ontwikkelaar bekendgemaakt.

Sinds Rockstar de eerste trailer van de game heeft onthuld, op 2 november van vorig jaar, heeft het geen extra informatie over het spel vrijgegeven. De studio erkent dat mensen veel vragen over de game hebben en bedankt de fans voor hun "enthousiaste reactie", maar geeft ook aan dat ze geduld moeten hebben.

"Op dit moment werken we heel hard aan de game en willen we jullie heel graag meer laten zien en vertellen terwijl de ontwikkeling vooruitgaat - reken erop dat we veel meer over GTA V gaan praten over een paar maanden. Kijk uit naar dat moment en bedankt allemaal voor jullie geduld en steun!", aldus Rockstar.

© Gamer.nl

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • xoex23

    4

  • Cheers.

    4

  • Davedavy

    3

  • mrwhoopy

    2

Nog een paar maanden voor dat we pas meer informatie mogen verwachten!!!!

Dan kunnen we in iedergeval denk ik 1 ding uitsluiten,

en dat is dat we het spel GTA V in 2012 niet meer in onze,

console's en/of pc kunnen doen om te spelen.

Bewerkt: door mrwhoopy
Link to comment
Delen op andere websites

Nog een paar maanden voor dat we pas meer informatie mogen verwachten!!!!

Dan kunnen we in iedergeval denk ik 1 ding uitsluiten,

en dat is dat we het spel GTA V in 2012 niet meer in onze,

console's en/of pc kunnen doen om te spelen.

Je weet niet wat ze met enkele maanden bedoelen, het zou zomaar (toegegeven het is niet realistisch) kunnen zijn dat ze bijvoorbeeld in augustus informatie vrij geven en dat ie dan bijv in november uitkomt.

Nu ik dit type weet ik zelf ook wel dat het valse hoop is, maar toch.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom laat R* dat weten via de nieuwssite's en zeggen ze dat niet gewoon tegen de community's zoals GTAF en gtaforums.com? Zij besteden er het meeste aandacht aan..

Ze hebben het gewoon gepost op hun site en de nieuwssites hebben dat overgenomen.

Zoals ik al in het GTA V-topichad gezegd, gok ik op veel informatie na de release van MP3. Dus vanaf eind mei zou het wel kunnen dat er iets op de R* site verschijnt ivm GTA V.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom laat R* dat weten via de nieuwssite's en zeggen ze dat niet gewoon tegen de community's zoals GTAF en gtaforums.com? Zij besteden er het meeste aandacht aan..

Ze hebben het gewoon gepost op hun site en de nieuwssites hebben dat overgenomen.

Zoals ik al in het GTA V-topichad gezegd, gok ik op veel informatie na de release van MP3. Dus vanaf eind mei zou het wel kunnen dat er iets op de R* site verschijnt ivm GTA V.

Ja, dus een paar maanden wachten.. Je moet veel geduld hebben..

Dan moet het wel een top game worden!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...