Jump to content

Mass Effect 3


AeroCool (gast)

Recommended Posts

AeroCool (gast)

mass_effect_logo_lg-580x167.jpg

mass_effect_2_logo.jpg

Mass-Effect-3-logo.png

Mass Effect

Ontwikkelaar Bioware

Uitgever EA games

Genre Action/RPG

Platforms PC Xbox 360 (PS3 alleen deel 2 en deel 3)

Aantal spelers In Deel 3 mutiplayer 4 spellers

Release Deel 3 6 maart USA en in 8/9 maart EU

Demo http://masseffect.bioware.com/about/demo/'>http://masseffect.bioware.com/about/demo/

Wie van jullie ken de mass effect video game?

Hij is speel baar op PC en Xbox 360 en (Ps3 is alleen deel 2 en deel 3 speelbaar),

ik zelf speel mass effect 1 en 2 op de PC.

Het leuke aan deze game is dat alle keuzes van deel 1 mee kan nemen naar deel 2 en het heeft invloet op het verhaal,

en in deel 3 kan je de save game van deel 1 en deel 2 meenenen naar deel 3.

De gene die dood zijn gegaan in deel 1 komen ook niet meer terug in deel 2 en 3.

De zelfde geld ook in deel 2 die komen ook niet meer terug in deel 3.

Als je hoofdpersoon dood is gegaan in deel 2 dan kan je savegame in deel 3 niet meenemen want dood is dood.

Mass effect 3 komen 6 maart in USA uit en in EU 8 of 9 maart.

Als je mass effect 1 en 2 nog niet heb gespeeld het is echt aan te raden,

het is een action/RPG.

Deel 1 en deel 2 heeft alleen SP en deel 3 SP en MP.

Op http://masseffect.bioware.com/ kan je een demo downloaden van mass effect 3.

En bioware gaat een paar mass effect 3 in de lucht schieten (met luchtballon),

http://www.insidegamer.nl/nieuws/95322/ea-stuurt-mass-effect-3-exemplaren-de-lucht-in#comment_1822436

Link to comment
Delen op andere websites

welke lijsje?

Dit lijstje:

Ontwikkelaar

Uitgever

Genre

Platforms

Aantal spelers

Release

Demo

[size=5][color="#FF0000"][/color][/size]
[b]Ontwikkelaar[/b] 
[b]Uitgever[/b] 
[b]Genre[/b] 
[b]Platforms[/b] 
[b]Aantal spelers[/b] 
[b]Release[/b] 
[b]Demo[/b] 

;)

Link to comment
Delen op andere websites

Goede game moet ik zeggen, alleen ik hoop niet dat de singleplayer minder word in dit deel. Dit omdat er dit keer een multiplayer bij zit, vaak gaat dit ten koste van de verhaallijn. Hopelijk is dit bij Mass Effect niet zo, dan kunnen de makers afsluiten met een mooie trilogie.

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

ik heb de demo gespeeld zowel als de SP en MP ziet er vet uit

en ik heb de trailers gezien ik denk dat hij beter word dan deel 1 en deel 2

en heb gelezen dat er een ander team een de MP gewerkt heeft en de zelfde team van mass effect 1 en 2 aan mass effect 3 SP dat hebben ze gedaan om SP niet ingevaar te brengen

Bewerkt: door AeroCool
Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Even een vraagje, ik heb Mass Effect 3 voor 30 euro gekocht vandaag. Maar hoe speel je de game uit op de heterosexueele manier om het zo maar te beschrijven, dat gedoe met die gayscenes dat hoeft voor mij niet zo vandaar de vraag.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Pas de omschrijving trouwens maar aan, want het is rpg & shooter en sinds mass effect 2 eigenlijk meer shooter dan rpg. Deel 3 is het minste deel van de trilogie en eigenlijk is Mass Effect per deel achteruit gegaan.

Eerste Mass Effect is het beste. Die is nog het meest RPG en heeft de beste gameplay. Niet dat ik problemen heb met shooters, want ik speel ook shooters zoals de S.T.A.L.K.E.R. reeks, Borderlands en de eerste CoD delen (na 4 werd het bagger)

Maar de claim dat het een rpg shooter hybrid is dat is niet helemaal waar en zeker bij de vervolgen niet. Desondanks zijn het wel leuke spellen, al vind ik deel 1 het beste.

Even een vraagje, ik heb Mass Effect 3 voor 30 euro gekocht vandaag. Maar hoe speel je de game uit op de heterosexueele manier om het zo maar te beschrijven, dat gedoe met die gayscenes dat hoeft voor mij niet zo vandaar de vraag.

Gewoon een vrouw daten lijkt me, zoals Diana Allers. Het ligt er gewoon aan welke keuzes je maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...