Jump to content

Twitter achtergrond


MostWantedKid

Recommended Posts

Type: Twitter achtergrond

Stijl: Games

Grootte: 1600x1200

Voorbeeld: Klik, klik of klik

Tekst: Zie voorbeeld

Rand: x

Kleuren: Wat jij het mooist vind

Render (optioneel): x

Extra (optioneel): Iets met games, het logo hoeft niet zo groot in beeld te zijn

Bewerkt: door MostWantedKid
Link to comment
Delen op andere websites

De hoogte is wel goed, maar hij is iets te breed. Kijk maar: https://twitter.com/EyeOnGames

Veel te breed, normale afmetingen van een Twitter background zijn 1600x1200 maar dat is met resolutie van beeldschermen te maken. Big screens en niet iedereen heeft dezelfde meting. Bij mij past hij er netjes in, als Graficus (Leuke officiële titel he? :D) beschik ik over een monstermonitor. Als standaard maat mag je mondjesmaten schuiven tussen de 800x600 (oude beeldschermen) en de alsmaar meer standaard afmeting 1024×768. Vul dan gewoon in het design menu van Twitter de achtergrond met het kleur dat Cabyon het meest overheerst.

Of een leuke tip voor Cabyon, in het bedrijf waar ik werk hebben mijn medewerkers leuke twitter designs die 1600 hoog zijn, meestal niet breder dan 750 zodat het net tot aan het hoofdonderdeel komt en een gradient hebben naar de rechterkant. Is een subtiele oplossing om dergelijke problemen te voorkomen en aangepast aan je concept kan het vooral mooi in gaan passen. dan hoeft er niet getilde worden in het design menu van twitter. Het is maar een voorstel :)

Hier een PSD file met afmetingen, drop je design er even op zodat je met afmetingen kan gaan spelen (download linkje, een PSD file, niet bang zijn kanjer) Twitter background templates. Kijk wat het beste past.

Overigens, succes ermee!, leuk ontwerp. :)

P.S, wat een illuminati getint logo hahaha

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...