BoerTijger Geplaatst: 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2012 (bewerkt) Euro Truck Simulator 2 Ontwikkelaar: SCS Software Uitgever: SCS Software Genre: Simulator Platforms: PC Aantal spelers: 1 (MP is een Gerucht) Release: 31 Augustus 2012 Demo: Onbekend Hier vind je alle informatie over Euro Truck Simulator 2 Screenshots en Videos Bewerkt: 6 oktober 2015 door Visser23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sublime Geplaatst: 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2012 Hahahaha, dit spel is zo komisch. Ik had de eerste versie gevonden toen ik me echt dood verveelde op school. Iedereen keek echt raar toen ik de eerste versie speelde. Ik verheug me echt op de tweede versie, had hem al een half jaar geleden in mn agenda gezet zodat ik de release niet zou missen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2012 Ik ga deze zeker kopen als hij online kan, als hij geen multiplayer heeft, download ik hem gwn. Ik speel ETS nog steeds dagelijks omdat er zoveel maps en mods voor zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2012 Ik heb de eerste ook gespeeld en ik blijf het gewoon leuk vinden! Ik denk wel dat ik hem koop. Zeker als er MP in zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2012 Ik ga deze zeker kopen als hij online kan, als hij geen multiplayer heeft, download ik hem gwn. Ik speel ETS nog steeds dagelijks omdat er zoveel maps en mods voor zijn. Ja , ik heb niks met vrachtwagens maar dat rijden door al die landen vind ik wel leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAnerd 007 Geplaatst: 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2012 (bewerkt) Ik ga deze zeker kopen als hij online kan, als hij geen multiplayer heeft, download ik hem gwn. Ik speel ETS nog steeds dagelijks omdat er zoveel maps en mods voor zijn. ga dit spel kopen joh die makers zetten al hun geld op dit spel, als iedereen het download gaan ze failliet en dan bestaat dit genre niet, en voor de maker van deze post, SCS heeft gezegd dat ze er geen multiplayer in doen omdat ze er geen geld en te weinig mensen voor hebben. Bewerkt: 23 februari 2012 door GTAnerd 007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2012 @GTANerd, Sorry, maar als een spel niet online kan vind ik het het niet waard om te kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2012 Na de review van deel 1 gezien te hebben, wacht ik eerst de reacties af voordat ik hiernaar ga kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2012 (bewerkt) @GTANerd, Sorry, maar als een spel niet online kan vind ik het het niet waard om te kopen. hmm, dat ervaar ik niet zo... Als je in een game genoeg uren kan pompen (100+), dan is het voor mij het waard om het te kopen. --- by the way, ik vond dit ook wel een grappig spelletje om te doen, vooral als je moe bent @flitskikker: hahaha, wat een masterreview Bewerkt: 23 februari 2012 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 23 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2012 http://www.gtaforum.nl/blog/71/entry-5768-review-euro-truck-simulator/ Heb er ook ooit review over geschreven . Maar dit spel wordt stuk beter. Zie je ook in de video's van SCS Software Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2012 http://www.gtaforum.nl/blog/71/entry-5768-review-euro-truck-simulator/ Heb er ook ooit review over geschreven . Maar dit spel wordt stuk beter. Zie je ook in de video's van SCS Software Die link van jou... Ruck simulator... :$ Oke genoeg met dit puber gedrag, Deze game lijkt me wel leuk. Heb de vorige ook gespeelt en vond die wel geinig. Ga er alleen niet voor betalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2012 Kijk er zeker naar uit! Zat met het eerste deel altijd laat en half slapend op de snelweg te cruisen . Inderdaad erg leuk spelletje als je eens iets rustigs wil spelen inplaats van een shooter ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2012 (bewerkt) Ik heb het een paar keer gespeeld maar ik vond het gewoon zo saai dat ik het heb verwijderd Als je een ongeluk krijgt zie je nog niet eens een krasje. En verder is er ook niks te doen als alleen maar je oplegger aankoppelen en rijden. Het verkeer is ook niet zo geweldig, als je je richting aanwijzer aanzet stopt iedereen die achter je rijdt Maar als deze beter is uitgewerkt en meer functies heeft zoals uitstappen en zelf je trailer lossen ga ik hem misschien wel kopen Bewerkt: 23 februari 2012 door Jarno91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2012 Ik heb het een paar keer gespeeld maar ik vond het gewoon zo saai dat ik het heb verwijderd Als je een ongeluk krijgt zie je nog niet eens een krasje. En verder is er ook niks te doen als alleen maar je oplegger aankoppelen en rijden. Het verkeer is ook niet zo geweldig, als je je richting aanwijzer aanzet stopt iedereen die achter je rijdt Maar als deze beter is uitgewerkt en meer functies heeft zoals uitstappen en zelf je trailer lossen ga ik hem misschien wel kopen Het is geen GTA hé. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2012 Nee dat weet ik en dat hoeft het ook niet te worden. Als die dingen verbetert worden die ik hierboven al zei, dan is het nog steeds geen GTA maar wel een verbeterde versie van ETS waar je meer aan hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.