BiglifeRPG Posted June 28, 2012 Report Share Posted June 28, 2012 Oefen nog maar wat langer uit, hij is uitgesteld. Bron: http://blog.scssoft.com/2012/06/yes-we-need-more-time.html Quote Link to post Share on other sites
Woody268 Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 (edited) In deze video ziet het er ook heel leuk uit. Ik kan niet wachten tot hij uit is. Edited July 2, 2012 by Woody268 Quote Link to post Share on other sites
BoerTijger Posted July 26, 2012 Author Report Share Posted July 26, 2012 Langzaam gaan wij zo richting September toe, de release maand van Euro Truck Simulator 2, richting die datum heeft SCS Software een klein gameplay filmpje online gezet; van Londen naar Manchester! Quote Link to post Share on other sites
Sublime Posted July 27, 2012 Report Share Posted July 27, 2012 Eigenlijk mogen de vrachtwagens meestal niet op de binnenste laan rijden, zeker niet als er op de buitenste lanen geen verkeer is. Maar voor de rest super vet! Nu heb ik eindelijk weer iets te doen tijdens school. Quote Link to post Share on other sites
moechy Posted July 30, 2012 Report Share Posted July 30, 2012 Het is zoals ze zelf zeggen, beter vertraging met een goed afgewerkte game i.p.v. het op de juiste datum uit te geven met een onafgewerkte vol met bugs game. Quote Link to post Share on other sites
Sublime Posted August 6, 2012 Report Share Posted August 6, 2012 (edited) Edited August 6, 2012 by Maikle Quote Link to post Share on other sites
BiglifeRPG Posted August 6, 2012 Report Share Posted August 6, 2012 Ik kan echt niet wachten op deze game! Quote Link to post Share on other sites
Sublime Posted August 7, 2012 Report Share Posted August 7, 2012 (edited) Jep ik ook Edited August 13, 2012 by Maikle Quote Link to post Share on other sites
Sammie_GTA Posted August 16, 2012 Report Share Posted August 16, 2012 Dit deel word echt vet! Quote Link to post Share on other sites
BoerTijger Posted August 18, 2012 Author Report Share Posted August 18, 2012 Bijna september! Hier nog wat screenshots en 2 gameplay video's: 31 augustus is btw de releasedatum Quote Link to post Share on other sites
MostWantedKid Posted August 18, 2012 Report Share Posted August 18, 2012 Ik vind dit soort games echt super maar heb er nooit echt een gespeeld, maar ik denk dat ik deze wel ga halen omdat hij er super uitziet. Kan niet wachten. Quote Link to post Share on other sites
BoerTijger Posted August 18, 2012 Author Report Share Posted August 18, 2012 Ik vind het navigatie systeem er erg vet uit zien Quote Link to post Share on other sites
MostWantedKid Posted August 18, 2012 Report Share Posted August 18, 2012 (edited) Same here, veel beter dan in 1. Nu krijg je ook echt navigatie met pijltjes in plaats van alleen een paar wegen. EDIT: Even een vraagje. Kun je hem kopen in de winkel of moet je kopen via internet? Dus dat je hem moet downloaden. Edited August 18, 2012 by MostWantedKid Quote Link to post Share on other sites
BoerTijger Posted August 18, 2012 Author Report Share Posted August 18, 2012 Same here, veel beter dan in 1. Nu krijg je ook echt navigatie met pijltjes in plaats van alleen een paar wegen. EDIT: Even een vraagje. Kun je hem kopen in de winkel of moet je kopen via internet? Dus dat je hem moet downloaden. Ik weet dat bijna alle trucker games van SCS Software niet in Nederland verkocht worden, dus ik vermoed deze ook niet. Quote Link to post Share on other sites
Sublime Posted August 18, 2012 Report Share Posted August 18, 2012 Eigenlijk is degene die rijdt in de trailers best wel een brokken piloot ;p Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts