Svenie Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 De discussie over het al dan niet legaal kopen van games voeren jullie misschien best ergens anders. Laten we ons in dit topic beperken tot de game Euro Truck Simulator 2. Twintig pagina's over de manier waarop je de game gekocht hebt zijn absoluut niet nodig. Vergeet niet dat hulp bieden met betrekking tot illegale zaken op dit forum zwaar bestraft wordt, dus denk na voor je iets zegt. (ik heb nog geen zo'n posts gezien, dit is dus maar een waarschuwing vooraf) Reageren
commando Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 vind dat met de muis rijden trouwens wel lastig, wil je net eventjes een andere positie innemen, vliegt meteen je vrachtwagen van de weg Reageren
Mitchelhal Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Ok! Net een epic fail met m`n truck. Kom ik aan in Köln stoplicht op rood. Rijd veel te hard door! Gelijk op de handrem. Schep ik 2 autos omver en een andere truck! xD Reageren
commando Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 XD, ga ik ook eens proberen gewoon het stoplicht omver rijden... Rood stoplicht? waar? Reageren
Megadreams Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Goed, mijn multiplayermod voor GTA V gaat hoogstwaarschijnlijk samen met een andere mod zodat we het werk nog beter kunnen verdelen. Dat betekend dat ik me kan concentreren op nog een multiplayer mod. Is er animo voor een multiplayer mod voor ETS2? Reageren
Mitchelhal Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 (bewerkt) Stoplichten staan overal in de steden/ Ik reed het stoplicht niet omver maar een voorangsbord 2 autos en 1 truck! @Megadreams Nee die is er niet Bewerkt: 22 oktober 2012 door Mitchelhal Reageren
Megadreams Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Ik bedoel dan of er mensen zijn die graag een multiplayer mod willen voor ETS2. Aangezien ik mijn huidige kennis daarvoor kan gebruiken. Zeker nu dat ik zelf een groot deel van het werk omtrent mijn GTA V mod kan verdelen onder mezelf en de andere developers. EDIT: En laat het nu lukken dat de complete basis van V: Online ook gebruikt kan worden voor ETS2. Ik hou ervan om alles lekker globaal te kunnen maken. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 @Megadreams, ja veel mensen vroegen erom.. Reageren
commando Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 ow yea... ik zie het al voor me : colonne rijden Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Dat lijkt me echt prachtig om dat mee te maken.. Op een mapmod zoals Amsterdam en dan in een soort van vrachtwagen-tour voor allemaal mindervalide rijden. Maarja.. Dat blijft toch wel een fantasie. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Megadreams, lijkt me een leuk idee, ik had het hier al over met andere mensen. Ik zou zeggen voor! Reageren
Mitchelhal Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Megadreams. Ik zie het al voor me. Mensen die voor je gaan werken! Let the lazyness begin! xD Reageren
moechy Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Hmm heb nu iets van een €25.000 dus ben nog aan het twijfelen om al dan niet een lening aan te gaan en een nieuwe truck te kopen en aan te passen . Trouwens kan je je bedrijf zelf ook aanpassen? Daarmee bedoel ik het gebouw en dergelijke. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Als je het pand upgrade, word het groter en krijgt het een mooier uiterlijk. Het voordeel hiervan is dat je meer werknemers in dienst kan nemen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.