BoerTijger Geplaatst: 26 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2012 (bewerkt) Die betaal je dan zodra je de game koopt. Ik zou zeggen; mail SCS met het voorstel :o!? Euro Truck Simulator 1 is verkrijgbaar in de Mac store! Klik hier voor het officieel bericht Weer meer nieuws over ETS2! Klik hier voor het nieuws. >>> Door Svenie: Triplepost samengevoegd.<<< Weer nieuws! ETS 2 Semi Trailers Part 2 Klik hier voor het nieuws. Bewerkt: 18 maart 2012 door BoerTijger Reageren
moechy Geplaatst: 20 maart 2012 Rapport Geplaatst: 20 maart 2012 Ben nu sinds een tijdje ETS1 aan het spelen en kan niet wachten op ETS2. Aangezien de GFX van ETS wel een beetje verouderd zijn en ik het spijtig vind dat er geen licenties in ETS1 zijn. Reageren
moechy Geplaatst: 22 april 2012 Rapport Geplaatst: 22 april 2012 Eindelijk wegen! . Kan niet wachten tot augustus. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 23 april 2012 Rapport Geplaatst: 23 april 2012 (bewerkt) Wth? Tot Lyon en daarna niet verder? Waar is Marseille , Barcelona , Madrid enz?? Ik hoop dat dit niet alles is anders faalt het wel hard. Bewerkt: 23 april 2012 door BiglifeRPG Reageren
moechy Geplaatst: 23 april 2012 Rapport Geplaatst: 23 april 2012 Wth? Tot Lyon en daarna niet verder? Waar is Marseille , Barcelona , Madrid enz?? Ik hoop dat dit niet alles is anders faalt het wel hard. Hoezo falen. Dit is een heel grote stap na ETS 1. Dit vergt tijd en geld. Lees hun blog daar zeggen ze dat dit het voorlopig is maar dat het wel een work in progress is wat dus wil zeggen dat er in verloop van tijd wel meer tevoorschijn komt eventueel na de release van de game. Reageren
Sublime Geplaatst: 24 april 2012 Rapport Geplaatst: 24 april 2012 Misschien komt er wel een special edition met een mini truck voor 400 dollar. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 24 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2012 Dit zal ook niet de volledige map zijn denk ik. Reageren
moechy Geplaatst: 2 juni 2012 Rapport Geplaatst: 2 juni 2012 Nog een 2 maandjes wachten op deze topper. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 SCS heeft weer een paar screens vrijgegeven: Een paar mensen hadden geklaagd over de vormgeving van de spiegels van de Scania. Dit is dus ook aangepast door SCS. Over de trailer kan ik opmerken dat het nogal eentonig/kleurloos/grauw er uit ziet. Reageren
Davedavy Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 Ze mogen de gameplay wel een stuk verbeteren, de vorige was zeg maar een beetje saai te noemen Reageren
TalkingPear Geplaatst: 20 juni 2012 Rapport Geplaatst: 20 juni 2012 Ja, het is een simulator hé. Geen COD waar iedere 2 seconden twee wolken krabbers naar beneden donderen. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 20 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2012 Wat foto's over het weer; Overigens ben ik nu Scania Truck Driving Simulator aan het doen, echt mooi spel, prachtig gemaakt. Ik verwacht dat dit ook in ETS2 komt. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 20 juni 2012 Rapport Geplaatst: 20 juni 2012 Het gaat grafisch echt vooruit. En die screenshots zijn echt nice! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.