moechy Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2012 Heb nu nog iets van een €54.000 over, dus dan heb ik nog iets van buffer Reageren
moechy Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2012 Zoekt je chauffeur btw zelf werk, of moet jij hem werk geven, zoja hoe doe je dat dan? Reageren
Davedavy Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2012 Zoekt je chauffeur btw zelf werk, of moet jij hem werk geven, zoja hoe doe je dat dan? Doet die zelf Ik vind het wel een nadeel dat als je een vrachtwagen koopt en je zet hem in je garage dat je hem dan niet ziet. Reageren
moechy Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2012 (bewerkt) Ja en het heeft ook niet echt nut dat je de vrachtwagen van je werknemens upgrade. Bewerkt: 30 oktober 2012 door moechy Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2012 Ja en het heeft ook niet echt nut dat je de vrachtwagen van je werknemens upgrade. Tegen de tijd dat je bedrijven zo goed lopen en je zelf niet meer hoeft te rijden om winst te maken is het misschien een leuke toevoeging Reageren
commando Geplaatst: 31 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2012 Net weer helemaal opnieuw geïnstalleerd, spel doet het eventjes een paar ritten en nu loopt ie alweer vast... ik vraag me af waar het aan ligt Reageren
Kloep Geplaatst: 3 november 2012 Rapport Geplaatst: 3 november 2012 Mods geïnstalleerd? Want die staan in je Mijn Documenten, dus die worden niet verwijderd als je het spel weghaald. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 3 november 2012 Rapport Geplaatst: 3 november 2012 Wat is het toch leuk als je bergafwaarts rijdt, net 154km/u met kaasvracht getikt Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 3 november 2012 Rapport Geplaatst: 3 november 2012 Als je dan de controle kwijt raakt.... Reageren
Jarno91 Geplaatst: 3 november 2012 Rapport Geplaatst: 3 november 2012 Heb nu inmiddels bijna 25000km gereden met mijn eigen truck en al 250000 euro bij elkaar verdiend Reageren
GolfG60 Geplaatst: 3 november 2012 Rapport Geplaatst: 3 november 2012 Als je dan de controle kwijt raakt.... Ja, dan ben je zwaar fucked haha. Reageren
SWYV Geplaatst: 3 november 2012 Rapport Geplaatst: 3 november 2012 Een vraagje; hoe kunnen jullie zo hard rijden? met of zonder mods? want mijn Renault Magnum geraak ik maar niet harder dan 90km/u ook al heb ik upgrade gedaan aan het motor maar hij blijft maar tot 90km/u rijden Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 3 november 2012 Rapport Geplaatst: 3 november 2012 Er zit een begrenzer op, als je die weg haalt kun je een stuk harder. (Met mod) Reageren
commando Geplaatst: 6 november 2012 Rapport Geplaatst: 6 november 2012 Mods geïnstalleerd? Want die staan in je Mijn Documenten, dus die worden niet verwijderd als je het spel weghaald. had alleen zo'n speed mod , maar iig dankjewel ik denk dat het daar door komt... ik had hem gedeïnstalleerd, vervolgens geïnstaleerd en het probleem was er nog steeds. Vervolgens deed ik hetzelfde, maar verwijderde ik ook die mod folder. daarna instaleerde ik hem weer. en deed ie het. ergens rond die tijd deed ik ook weer die speed mod erin en toen kapte ie ermee... ik zal maar weer de hele hoop opnieuw installeren Reageren
Kloep Geplaatst: 6 november 2012 Rapport Geplaatst: 6 november 2012 Ik had het probleem ook, en enkel de mod verwijderen is genoeg. Hoef je niet het hele spel opnieuw te installeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.