Jump to content

Wel of niet te krijgen voor android?


Maxis

Recommended Posts

Is gta china town wars nou wel of niet te krijgen voor android? Zowel legaal als illegaal bedoel ik dan? Of moet het spel dan helemaal aangepast worden door Rockstar als het compitabel moet zijn voor een android-toestel.

Met vriendelijke groet,

Maxis

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, er is geen officiële GTA CW voor Android beschikbaar. Of deze in de toekomst komt is natuurlijk de vraag, wel is er voor Android een GTA III beschikbaar in de market. Kijk wel uit voordat je deze koopt want niet elk toestel kan deze game goed draaien.

Of er illegale mogelijkheden zijn weet ik niet, maar daar wijden wij hier op GTAForum verder ook niet over uit.

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, er is geen officiële GTA CW voor Android beschikbaar. Of deze in de toekomst komt is natuurlijk de vraag, wel is er voor Android een GTA III beschikbaar in de market. Kijk wel uit voordat je deze koopt want niet elk toestel kan deze game goed draaien.

Of er illegale mogelijkheden zijn weet ik niet, maar daar wijden wij hier op GTAForum verder ook niet over uit.

Als een applicatie niet op een toestel kan draaien staat hij niet in de market. Heb Samsung Galaxy Mini, GTA III staat hier niet in omdat mijn mobiel hem niet kan draaien. Op de tablet staat hij er bijvoorbeeld wel in.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, er is geen officiële GTA CW voor Android beschikbaar. Of deze in de toekomst komt is natuurlijk de vraag, wel is er voor Android een GTA III beschikbaar in de market. Kijk wel uit voordat je deze koopt want niet elk toestel kan deze game goed draaien.

Of er illegale mogelijkheden zijn weet ik niet, maar daar wijden wij hier op GTAForum verder ook niet over uit.

Als een applicatie niet op een toestel kan draaien staat hij niet in de market. Heb Samsung Galaxy Mini, GTA III staat hier niet in omdat mijn mobiel hem niet kan draaien. Op de tablet staat hij er bijvoorbeeld wel in.

Ik heb een aclcatel one touch t990 ( 600 mhz :schater: ) en bij mij staat ie gewoon in de market.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, er is geen officiële GTA CW voor Android beschikbaar. Of deze in de toekomst komt is natuurlijk de vraag, wel is er voor Android een GTA III beschikbaar in de market. Kijk wel uit voordat je deze koopt want niet elk toestel kan deze game goed draaien.

Of er illegale mogelijkheden zijn weet ik niet, maar daar wijden wij hier op GTAForum verder ook niet over uit.

Als een applicatie niet op een toestel kan draaien staat hij niet in de market. Heb Samsung Galaxy Mini, GTA III staat hier niet in omdat mijn mobiel hem niet kan draaien. Op de tablet staat hij er bijvoorbeeld wel in.

Bij mij staat ie er gewoon bij! (met Samsung Galaxy Young)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf een SS Galaxy S2 en gta3 heb ik gewoon gedownload op internet. Maar toen kwam ik erachter dat hij volgens mij gewoon gratis te verkrijgen is in mijn market. Wel heel vet dat die op je mobiel te spelen is. Maar ik had graag ook china town wars willen hebben op mobiel omdat je daar in vette toepassingen hebt zoals het handelen in drugs. Voor de iphone of ipod touch is CTW namelijk wel te krijgen. Vandaar dat ik het me afvroeg. Ik denk niet dat voor android te krijgen is aangezien niemand op dit forum daar iets over zegt en op internet komt het ook niet duidelijk naar voren.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze een Android versie van GTA CTW zouden uitbrengen, dan hadden ze dat tegelijk moeten doen met de release van de iOS versie van het spel. Dus ik acht de kans klein dat ze de Andriod versie ooit zullen releasen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...