Jump to content

Assassins Creed: III

Recommended Posts

• Reacties 182
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

42

• Bodemloos

39

• TekaLoca

17

• Sammie_GTA

12

Geplaatst:

Ik heb vanmiddag het einde van de verhaallijn bereikt. Ik zit nu nog wat overige dingen te doen voor wat extra trofeeën. Ook moet ik de multiplayer nog maar eens gaan uitproberen.

Geplaatst:

Multiplayer vind ik leuker dan bij de vorige delen, niet zozeer de game modes of de graphics nee de gameplay, speelt nu duizend maal lekkerder.

Geplaatst:

Ik vond de multiplayer in de vorige delen niks aan. Ben daarom dus ook benieuwd of ze er nu wat leuks van hebben gemaakt. Ben altijd van mening geweest dat Assassin's Creed geen multiplayer nodig heeft.

Geplaatst:

Zou liever een Co-op mode zien, bijv een mode online tegen elkaar met schepen wat weer invloed heeft op de single-player (geld, buit etc)

Geplaatst:

ja want in single-player werkt het echt fijn, en ik heb altijd een hekel aan die soort bescherm missies (in die trant) maar hier vind ik het harstikke fijn werken en totaal geen problemen mee.

Geplaatst:

Ik vind het een met de meeste ontknopingen en mogelijkheden.

Damn, net uitgespeeld, ik ben zo benieuwd hoe ze het nu gaan aanpakken!

Geplaatst:

Fff een spoilertje!

Ja ik ben nu ook benieuwd hoe ze het aanpakken (nu Desmond er niet meer is)

ik vond dit één van de beter AC's deel II vond ik beter, omdat ie toendertijd vernieuwend was (en het italiaanse sfeer/gebied)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...