Bodemloos Geplaatst: 9 november 2012 Rapport Geplaatst: 9 november 2012 dus dan zullen ze er wel komen denk ik Reageren
Venzio Geplaatst: 9 november 2012 Rapport Geplaatst: 9 november 2012 Heb 'm al een week uitgespeeld, daarna niet meer opgestart, toch maar verkopen denk ik. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 9 november 2012 Rapport Geplaatst: 9 november 2012 Ik heb vanmiddag het einde van de verhaallijn bereikt. Ik zit nu nog wat overige dingen te doen voor wat extra trofeeën. Ook moet ik de multiplayer nog maar eens gaan uitproberen. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 9 november 2012 Rapport Geplaatst: 9 november 2012 Multiplayer vind ik leuker dan bij de vorige delen, niet zozeer de game modes of de graphics nee de gameplay, speelt nu duizend maal lekkerder. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 9 november 2012 Rapport Geplaatst: 9 november 2012 Ik vond de multiplayer in de vorige delen niks aan. Ben daarom dus ook benieuwd of ze er nu wat leuks van hebben gemaakt. Ben altijd van mening geweest dat Assassin's Creed geen multiplayer nodig heeft. Reageren
moechy Geplaatst: 11 november 2012 Rapport Geplaatst: 11 november 2012 Het heeft het ook niet nodig, het is gewoon een mooie toevoeging . Reageren
Bodemloos Geplaatst: 11 november 2012 Rapport Geplaatst: 11 november 2012 Zou liever een Co-op mode zien, bijv een mode online tegen elkaar met schepen wat weer invloed heeft op de single-player (geld, buit etc) Reageren
moechy Geplaatst: 11 november 2012 Rapport Geplaatst: 11 november 2012 Hmm, ja zo'n online naval-batlle zou wel een mooie idee zijn. Idee'tje voor de makers Reageren
Bodemloos Geplaatst: 11 november 2012 Rapport Geplaatst: 11 november 2012 ja want in single-player werkt het echt fijn, en ik heb altijd een hekel aan die soort bescherm missies (in die trant) maar hier vind ik het harstikke fijn werken en totaal geen problemen mee. Reageren
moechy Geplaatst: 11 november 2012 Rapport Geplaatst: 11 november 2012 Idd, en het is verslavend om je schip te upgraden . Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 Is dit de beste Assassins Creed tot nu toe? Reageren
moechy Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 Ik vind het een met de meeste ontknopingen en mogelijkheden. Damn, net uitgespeeld, ik ben zo benieuwd hoe ze het nu gaan aanpakken! Reageren
Bodemloos Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Fff een spoilertje! Ja ik ben nu ook benieuwd hoe ze het aanpakken (nu Desmond er niet meer is) ik vond dit één van de beter AC's deel II vond ik beter, omdat ie toendertijd vernieuwend was (en het italiaanse sfeer/gebied) Reageren
moechy Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 In principe kunnen ze nu ook vroeger terug gaan in de tijd ipv later. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Ik denk dat je verder gaat als de vader van Desmond ik hoop dan het oude Egypte, op piramides klimmen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.