Jump to content

Assassins Creed: III


Cheers.

Recommended Posts

  • Reacties 182
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    42

  • Bodemloos

    39

  • TekaLoca

    17

  • Sammie_GTA

    12

Tegenvallen? joh je hebt de hele game niet eens gespeeldt, ik vind hem daarin tegen tot nu toe geweldig!

Doodsaai begin..

Natuurlijk is eht saai in het begin om het meer een tutorial is en nog niet alle mogelijkheden hebt die je later tot je beschikking krijgt

Link to comment
Delen op andere websites

Tegenvallen? joh je hebt de hele game niet eens gespeeldt, ik vind hem daarin tegen tot nu toe geweldig!

Doodsaai begin..

Natuurlijk is eht saai in het begin om het meer een tutorial is en nog niet alle mogelijkheden hebt die je later tot je beschikking krijgt

Ik ben bijna klaar met Sequentie 3.. Nogsteeds geen shit aan maargoed.. Zal wel komen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds drie maanden een pre-order geplaats voor dit spel, gewoon omdat het er geweldig uitzag en de vorige assassins ook zo goed speelden. Maargoed. Ik begrijp totaal niet waarom er hier mensen zijn die het begin doodsaai vinden? Ik heb van de eerste tot de laatste minuut dat ik al heb gespeeld vol verbazing gespeeld, ik heb me al ongelooflijk goed vermaakt. Ik zit nu in Sequentie 6 en ik vind dat het spel ongelooflijk veel mogelijkheden biedt. Tussen twee missies door even een zeegevecht houden, het kan. Er zijn veel leuke zijmissies en de combat is de beste van de hele reeks. Ook het jagen vind ik echt leuk om te doen, zelfs leuker dan Red Dead Redemption omdat je hier echt met de beestjes moet vechten met je tomahawk of dergelijke, terwijl dat in RDR enkel met je wapen kon (tenzij je op AC3 natuurlijk je pistool gebruikt :7 ) Ik heb overigens het spel ook voor €20 mogen ophalen aangezien ik drie spelletjes ingeleverd heb. Mooie actie van Game Mania en is eigelijk wel zijn prijs meer dan waard ! De nieuwe kleding van Connor vind ik geslaagder dan steeds de rood-witte pakjes van Ezio en Altaïr, leuke optie is dat je in de kruidenier terug zulke kostuums vind voor mensen die de vorige kleding toch beter vonden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey mensen ik heb ff een vraagje over de storyline dus ik zet het in een spoilertje.

Ik heb net sequentie 3 afgerond en daarin wordt charles tot een tempelier benoemt maar ik dacht dat diegene die je speelde een Assassin was, kan iemand me hier meer over uitlegeen want dit snap ik niet helemaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Maargoed. Ik begrijp totaal niet waarom er hier mensen zijn die het begin doodsaai vinden?

Die Haytham Kenway is gewoon saai. Ik speel nu met Connor (denk ik toch.. die jonge Indiaan moet hem wel zijn geloof ik?) en het gaat al ietsjes beter..

@hierboven: Vraag het me ook af..

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...