Jump to content

Assassins Creed: III


Cheers.

Recommended Posts

Ik vind het jammer dat ze uit Europa gaan. Er was niets leuker dan rondgeleid te worden door mijn vriend en AC 2 fan door Firenze.

Daarna moest ik gewoon de game spelen.

Nu gebruiken ze de enige geschiedenis (sorry dat ik het zeg) die de VS heeft. Dus hoop ik komen ze nog terug naar Europa ( Parijs, Antwerpen, Londen, enz )

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 182
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    42

  • Bodemloos

    39

  • TekaLoca

    17

  • Sammie_GTA

    12

Ik vond Brotherhood en Revelations niet echt geweldig, in brotherhood kon je maar in eén stad rondlopen (afgezien van Da Vinci's missies) en in Revelations ook, daarin tegen vond ik AC: II echt geweldig een beetje je eigen stad upgraden en lekker met je paard over de weilanden van Toscane draven en het verhaal was gewoon vernieuwend, ik hoop dat ze weer zo mooi verhaal maken zoals in AC: II

Link to comment
Delen op andere websites

Klik

Dat wordt denk ik wel leuk om te doen. Kan Dan met Cheers he?

Haha, ja dat gaan wij sowieso doen dan ;) het zou inderdaad leuk zijn als dat erin komt trouwens hier ff een trailer (hij staat ook in de hoofdpost)

Link to comment
Delen op andere websites

nice eindelijk een periode die mij echt interesseert. Vraag me alleen af of je in dit spel nog veel stealth hebt, Of dat je ook echt in zo een groot slagveld vecht. Dat parkour door de bomen heen is wel leuk gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben benieuwd of er nog grote steden gaan zijn, want de trailer speelt zich vooral af in het bos. Je ziet wel beelden van een stad, maar het zou wel leuk zijn als er meerdere grote steden waren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben benieuwd of er nog grote steden gaan zijn, want de trailer speelt zich vooral af in het bos. Je ziet wel beelden van een stad, maar het zou wel leuk zijn als er meerdere grote steden waren.

Boston en New York geloof ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben benieuwd of er nog grote steden gaan zijn, want de trailer speelt zich vooral af in het bos. Je ziet wel beelden van een stad, maar het zou wel leuk zijn als er meerdere grote steden waren.

Er word gezegd dat het meeste inde bossen gaat afspelen

Link to comment
Delen op andere websites

Assassin's Creed III, wie wil hem niet op dit exacte moment in z'n PS3/Xbox 360/ van de Nintendo-afdeling gestolen Wii U douwen? In de eerste trailer zagen we gisteren al dat hoofdpersonage Connor eindelijk de edele kunst van het boomklimmen heeft geleerd. Duurde slechts zo'n 50 generaties! Volgens de nieuwe creative director bij Ubisoft Montreal, gaat de ACIII-setting zich sterk richten op de noordoostelijke natuur van de Verenigde Staten!

Het is misschien wel de meest ingrijpende verandering in de Assassin's Creed-serie. De setting niet alleen van continent laten wisselen, maar ook uit de steden rukken. Het is nog onduidelijk of er dorpen of stadjes in de game zullen zitten (waarschijnlijk wel), maar de meeste tijd zal de kersverse assassin Connor in bomen hangen. Alex Hutchinson, creative director van het project, gelooft dat hij hiermee eindelijk een van de grote fouten in de serie oplost:

"I always thought it was funny that the one thing you couldn't climb in AC was the one thing I have climbed in real life, which is a tree. There're plenty of games with forests but the forests are just collections of assets, they're just trees and you walk around them. The fact that it's a tree doesn't matter. It could be a lampost, it could be a box, it could be anything. Whereas if we can make trees and the wilderness as much a playground as Altaïr and Ezio made cities, then I think it's huge."

Hutchinson is in zijn interview met Game Informer er heilig van overtuigd dat ACIII de Assassin's Creed-franchise weer volledig gaat opfrissen. Niet alleen vanwege de drastisch andere setting en vanwege het bomen klimmen, het verkennen van de bossen wordt een avontuur op zich.

"In the period in which our game is set, the American Revolution, it's like this half untouched wilderness where weather and winter is terrifying, where trees and forests are still ancient. There are populations who live out in the woods that haven't seen western civilisation necessarily. We have all these great features to play with and I think that big chunk on its own is going to feel really fresh."

Volgens Wikipedia speelde de Amerikaanse Revolutie zich onder andere af in de 'dertien kolonies' in Amerika. De Amerikaanse Revolutie draait om het onafhankelijk worden van Amerika en het gaat daarom in oorlog met verschillende landen in Europa, waaronder de Britten.

http://nl.wikipedia....n_koloni%C3%ABn

300px-Thirteen_Colonies_1775_map-nl.svg.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit met dubbele gevoelens. Als het enkel in een bos afspeelt, dan vervalt het free run aspect toch een beetje ook al kan je in bomen klimmen. En als ze dan dieren en dergelijke mee in het bos steken hoe gaat dit in zijn werk gaan? Kan je dan jagen of dergelijke?

Ik vind dat het niet echt meer om het assassineren van doelwitten draait maar meer om het overleven van jezelf?

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Jullie gaan uit van dingen aspecten waarvan jullie totaal niet weten hoe ze in elkaar zitten. Wacht gewoon af en je ziet het vanzelf.

We gaan nergens van uit. We speculeren alleen maar en daar dient dit topic tenslotte op de moment voor ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie gaan uit van dingen aspecten waarvan jullie totaal niet weten hoe ze in elkaar zitten. Wacht gewoon af en je ziet het vanzelf.

We gaan nergens van uit. We speculeren alleen maar en daar dient dit topic tenslotte op de moment voor ;).

Speculeren heb je niks aan, gewoon afwachten die handel. Je kan je tijd beter vullen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...