GuitarGuy666 Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 Assassin's creed III lijkt mij zó vet Ik heb al wat gameplay gezien, en ben helemaal enthousiast Reageren
xoex23 Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 Ik heb de game zelf niet in bezit, maar heb hem gespeeld op de PS3 bij mijn vriend die hem wel in bezit heeft. Mijn indruk van de game is zeer zeer goed, alleen al door de grote wereld die beschikbaar is, want ik heb geen Opdrachten/Missies/Qeusts gedaan. Wat ik zelf een erg leuke feature vindt is dat je op een boom kan gaan zitten/staan en dan iemand die onder de boom loopt naar boven kan takelen met een touw, zeer vermakelijk. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 Net nog even gespeeld, ben nu in Boston bezig. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 Na uitspelen heb ik 'm niet meer aangeraakt, dat is bij elke AC zo bij mij behalve bij deel II. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 Ben nu Connor in z'n Assassin-suit Ik had echt het gevoel dat ik genaaid was omdat ik eerst Haytham was. En dat bleek dus een Tempelier te zijn. Al mijn werk voor de vijand gedaan Reageren
moechy Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 Ja dat is wel een mooie wending . Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 Mooi spel, maar Mafia II heeft AC3 helaas verslagen bij mij. Heb AC3 nog niet uitgespeeld. Ben ergens op 70% Je kunt genoeg dingen doen, maar ze vervelen wel snel. Is trouwens m'n eerste AC die ik speel. Dat daken klimmen gaat al wel vervelen... Reageren
commando Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 Ik vind deze AC ook weer een erg leuke. Al had ik het wel leuk gevonden als dat bomenklim element wat beter was uitgewerkt ( dat je ook uit de bomen kon vallen, omdat er bijvoorbeeld een tak brak ), of dat je van daken kon afglijden als er sneeuw op lag. Tevens vind ik het hunting element wel leuk, al vind ik die minigames erbij minder. Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 december 2012 Rapport Geplaatst: 22 december 2012 Nog iemand last van de "disco-hair" glitch? Blijkbaar een probleem met de 200 serie kaarten van nVidia. Volgende driver update komt pas in januari. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 22 december 2012 Rapport Geplaatst: 22 december 2012 Nope. heb zelf een GTX660TI, dus bij mij heb ik er sowieso geen last van Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 27 december 2012 Rapport Geplaatst: 27 december 2012 Ik vind wel dat er veel glitches zitten in de ps3 versie: - Cutscenes waarin personages praten, maar hun mond niet bewegen. - Kledij die een andere kleur heeft in cutscenes. - Lag in sommige cutscenes. - Wachters die je door deuren heen zien. En er waren er nog, maar die kan ik me niet meteen herrineren. Soms heb ik ook het probleem dat ik een doodemansprong wil uitvoeren en dt die gewoon van een gebouw springt rn sterft. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 27 december 2012 Rapport Geplaatst: 27 december 2012 Ik heb op de PC nergens last van Ben nu bezig met die pivot-pagina's voor die animus hacks. Heb de seizoensveranderaar al Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 27 december 2012 Rapport Geplaatst: 27 december 2012 Heb de storyline uitgespeeld, verder nog wat dingen verzamelen. Moet nog een paar kistjes etc. Spel zit wel vol met bugs en glitches, dat is dan weer wel jammer. Wat kun je met die pivot-dingen? Pak er wel eens èèn op, maar geen idee wat ik er mee kan... Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 27 december 2012 Rapport Geplaatst: 27 december 2012 http://www.chicagoclips.com/2012/11/assassin-creed-3-how-to-find-pivots.html Je kan er Animus Hacks mee activeren. Je kan bijvoorbeeld oneindige ammunitie hebben, godmode, van seizoen veranderen en nog wat meer! Je zet een pivot neer en er komt een groen gebied tevoorschijn. Daar is een van de andere pivots. Je moet zo lang doorgaan totdat je ze allemaal hebt Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 27 december 2012 Rapport Geplaatst: 27 december 2012 Aah, klinkt goed. Dat gaan we morgen eens uitproberen Ik begon me al te vervelen, maar dan heb ik weer wat te doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.