End Of The Riot Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 Ik heb al wat gezien van AC III en ik moet zeggen dat het er fantastisch uitziet. Ik speel assassin's creed al sinds de eerste enkel revelations heb ik niet gespeeld, dus is mijn vraag: Kan ik best eerst revelations nog spelen of hoeft dit niet per se en kan ik gewoon beter verder gaan met AC III? Reageren
moechy Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 Als je desmonds verhaal wilt weten kan je best eerst Revelations spelen en anders schijt aan hebben en gewoon AC 3 beginnen Reageren
Bodemloos Geplaatst: 5 november 2012 Rapport Geplaatst: 5 november 2012 Revelations vind ik de slechste game van heel de AC-reeks, maar als je wil weten hoe het afloopt met Ezio (en Altaïr) zou ik 'm wel kopen. Spoiler: Heb nu veel dorpsmissies gedaan en handelen heeft echt z'n voordelen, heb nu veel meer geld en als je een beetje handig handeld wordt je echt rijk! Reageren
moechy Geplaatst: 5 november 2012 Rapport Geplaatst: 5 november 2012 Hmm revelations is een degelijke game, zij het wat kort. Maar je komt wel veel te weten over Altaïr en dergelijke. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 5 november 2012 Rapport Geplaatst: 5 november 2012 De missies waar je Altaïr speelt zijn wel leuk btw trouwens ik heb AC: III uitgespeeld :dans: maar aan de andere kant Reageren
moechy Geplaatst: 6 november 2012 Rapport Geplaatst: 6 november 2012 Die zeemissies zijn wel vet . Reageren
Bodemloos Geplaatst: 6 november 2012 Rapport Geplaatst: 6 november 2012 Die zeemissies zijn wel vet . Zeker, hebben ze echt mooi uitgewerkt, trouwens ik heb nu het Ezio brotherhood armor in AC: III Reageren
moechy Geplaatst: 6 november 2012 Rapport Geplaatst: 6 november 2012 Hmm heb een grote bijl gekocht, had me beter een zwaard gekocht... Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 7 november 2012 Rapport Geplaatst: 7 november 2012 Revelations vind ik de slechste game van heel de AC-reeks, maar als je wil weten hoe het afloopt met Ezio (en Altaïr) zou ik 'm wel kopen.Vond ik ook. Ik ben 'm gaan spelen omdat ik gewoon het hele verhaal wil begrijpen. Zie hoe ik verder ga in de spoiler aangezien ik hier gelijk het einde van Brotherhood verklap als mensen die nog willen spelen. Omdat ie in Brotherhood eindigt in de Animus nadat ie Lucy heeft neergestoken en in kritieke toestand in de Animus gezet word. Nou vraag je je natuurlijk wel af hoe ie van daaruit dus ineens bij Connor terecht zou komen dus vandaar wilde ik Revelations wel uitspelen, beetje met tegenzin wel, vond het spel niet heel geweldig maar gewoon het einde, is net zoals elk andere AC-game, vreselijk.. Het is dat AC3 voor PC bijna uitkomt anders had ik echt niet kunnen wachten Reageren
Bodemloos Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 @Zamg0d1 Ja Revelations vond ik matig, de stad en sfeer vond ik niks en een hele kort verhaallijn en zo kan ik nog wel 100 redenen opnoemen, Brotherhood was ook wel leuk (met de nieuwe assassins optie) en AC: II was toen heel vernieuwend en gewoon een fantastisch spel en een grote leuke map Reageren
moechy Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 Ik vond de verhaallijn van revelations wel mooi, enige nadeel was de wat korte speelduur, maar voor de rest topgame! Natuurlijk zijn hun einde's altijd dramatisch maar ze zitten wel degelijk in elkaar . Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 Ik ben nou net een dorps missie begonnen en ik werd naar een heuvel gestuurd waarop een paar gasten iemand van de heuvel af duwen die aan een stuk touw zit. Dus ik vermoord die gasten en moet die andere kerel redden die aan dat stuk touw zit alleen ik heb geen idee hoe ik dat moet doen. Het touw zit vast aan een grote steen maar dan kan ik niks mee doen. Ook met het touw krijg ik geen mogelijk om iets te doen en als ik naar die man zelf toe klim, heb ik ook niks. Heeft iemand deze opdracht al gedaan? Reageren
moechy Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 (bewerkt) Ik ben nou net een dorps missie begonnen en ik werd naar een heuvel gestuurd waarop een paar gasten iemand van de heuvel af duwen die aan een stuk touw zit. Dus ik vermoord die gasten en moet die andere kerel redden die aan dat stuk touw zit alleen ik heb geen idee hoe ik dat moet doen. Het touw zit vast aan een grote steen maar dan kan ik niks mee doen. Ook met het touw krijg ik geen mogelijk om iets te doen en als ik naar die man zelf toe klim, heb ik ook niks. Heeft iemand deze opdracht al gedaan? Normaal in de buurt van het touw, druk je op de actietoets (ps3 = O ). Dan trekt hij die man naar boven. En die schatkisten in forten brengen ook wat op Bewerkt: 8 november 2012 door moechy Reageren
Bodemloos Geplaatst: 9 november 2012 Rapport Geplaatst: 9 november 2012 wat moechy zegt, als je dichtbij de steen komt kun je op de ''interactie'' knop drukken (Bij 360 de 'B zover ik weet) weet iemand of er ook al een DLC zit aan te komen? Reageren
moechy Geplaatst: 9 november 2012 Rapport Geplaatst: 9 november 2012 Er is wel een seasons pass waardoor je DLC's goedkoper kan krijgen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.