Jump to content

GTA SA : missie flying school


Sanchezmoto

Recommended Posts

:cya: Hallo iedereen, na het meermaals vragen aan personen om mij te helpen met de missie flying school, zal ik dan maar zelf een "topic" plaatsen :)

Wel, ik geraak maar niet de missie flying school uitgespeeld en naarschijnt kanje dat door iemand anders laten doen, maar hoe kan iemand anders een missie spelen en die missie dan aan jou bezorgen? :) moet ik dan een Action Replay kopen of gewone usb stick? Ik ken er niets van.

Als iemand me wil helpen door deze missie te raken? THX :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt je savegame hier uploaden zodat iemand anders hem kan voor je kan doen ;)

Hier kun je een topic aanmaken met je savegame erbij, lees wel eerst even de regels door

Je savegame staat bij mijn documenten en dan de map GTA San Andreas User Files

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt je savegame hier uploaden zodat iemand anders hem kan voor je kan doen ;)

Hier kun je een topic aanmaken met je savegame erbij, lees wel eerst even de regels door

Je savegame staat bij mijn documenten en dan de map GTA San Andreas User Files

:? Euhm dat is nu net waar ik het nooit bij begrijp ??? De map "mijn documenten" is voor computers. Het gaat om Playstation 2 ! Ik dacht dat het automatisch PS2 was, maar blijkbaar wordt GTA veel op PC gespeeld? Een pc dient voor mij om andere dingen zoals internet en documenten en niet om spelletjes :puh:

Daarom ook de vraag: hoe krijg ik van ps2 naar pc en terug?

Link to comment
Delen op andere websites

:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( Dit is nu net waarom ik zulke forums HAAT !!!

Want ik krijg steeds antwoorden waar ik helemaal niets mee ben! Ook al willen jullie me helpen, jullie sturen me links door van topics waar ikzelf ook al heb gepost en waar ik niet verder kom van antwoordt :(

Of de link van flying school missie, tja aan die link heb ik niets, ik moet weten hoe ik kan van PS2 naar PC en terug van PC naar PS2 !!!

Ik kan toch moeilijk mijn PS2 aansluiten op pc? Ik heb erg de indruk dat 99% GTA speelt op pc ipv op PS2?

In de winkel zie je ook nergens meer PS2 spullen liggen, alles is PS3 of pc :( is de PS2 uitgestorven? :cab: of ben ik oud?????

Nuja, voor jullie gaan zeggen "dit is niet juiste TOPIC" ppff ik haat gewoon deze foruym en krijg nooit echt antwoordt waarmee ik geholpen ben :( sorry

zal men GTA wegsmijten want kga me niet langer erger in dat spel.

Link to comment
Delen op andere websites

wat begrijp je hier dan niet van?

[Vooraf] Stop een USB-Stick in de USB-Poort voorin de PS2.

[1] Start de PS2 op met Armax in de drive.

[2] Eenmaal in het 'Home Menu' staat er dat je een DVD in de lade moet doen, negeer dit en kies het programma 'Max Memory'; dit zijn twee Memory Cards naast elkaar.

[3] Kies dan weer de twee Memory Cards maar nu met de naam 'My devices', kies dan als 'primary device' de Memory Card waarop de SaveGame staat.

[4] Kies nu 'SanAndreas', als het goed is staat er nu een vinkje voor.

[5] Druk nu op de Right.gif-Button, ga dan naar 'Copy' en kies het icoon van de USB-Stick.

[6] Wacht nu totdat de SaveGame gekopieërd is op de USB-Stick, haal dan de USB-Stick uit de PS2 en sluit hem aan op je PC.

[7] Je zult vervolgens een nieuwe verwisselbare schijf krijgen, open deze, je zult een bestand zien wat begint met een aantal cijfers en eindigt op 'SanAndreas.max'.

[8] Ga nu naar dit topic, vul het lijstje in en Upload het via de bijlage functie. Je kunt het ook doen met behulp van RapidShare.

De Aanvraag kan nu behandeld worden

Link to comment
Delen op andere websites

wat begrijp je hier dan niet van?

[Vooraf] Stop een USB-Stick in de USB-Poort voorin de PS2.

[1] Start de PS2 op met Armax in de drive.

[2] Eenmaal in het 'Home Menu' staat er dat je een DVD in de lade moet doen, negeer dit en kies het programma 'Max Memory'; dit zijn twee Memory Cards naast elkaar.

[3] Kies dan weer de twee Memory Cards maar nu met de naam 'My devices', kies dan als 'primary device' de Memory Card waarop de SaveGame staat.

[4] Kies nu 'SanAndreas', als het goed is staat er nu een vinkje voor.

[5] Druk nu op de Right.gif-Button, ga dan naar 'Copy' en kies het icoon van de USB-Stick.

[6] Wacht nu totdat de SaveGame gekopieërd is op de USB-Stick, haal dan de USB-Stick uit de PS2 en sluit hem aan op je PC.

[7] Je zult vervolgens een nieuwe verwisselbare schijf krijgen, open deze, je zult een bestand zien wat begint met een aantal cijfers en eindigt op 'SanAndreas.max'.

[8] Ga nu naar dit topic, vul het lijstje in en Upload het via de bijlage functie. Je kunt het ook doen met behulp van RapidShare.

De Aanvraag kan nu behandeld worden

:bonk: mja zoals ik dus al weken zit rond te zeggen ; steek de Armax in de drive. = moet ik toch een ACTION REPLAY kopen ???????? Dit is mij nergens bevestigt dat ik dat nodig had!!! Dan een winkel zien te vinden die het nog verkoopt want bijna nergens in Belgie verkoopt men nog PS2 spullen !!!!! :N Sony haalt alles weg van PS2 krijg je steeds te horen, geen stocks meer. Misschien GameMania, want op websites koop ik NOOIT ! 1 x bij Bol.com iets besteld en dan zeggen ze dolweg: ah we habben dat niet in stock, dan moeten ze niet te koop stellen mja das andere zaak.

Ondertussen ben ik die circle bazaar toch geluklt na weer massa veel vloek en kuttoestanden, nu hetzelfde met landing, perfect zelfs landing perfect en dan krijg ik dezelfde game opnieuw :( erg irritante missie, DE klotigste missie die er ooit geweest is!

En als de rest nog zo is stop ik er helemaal mee, want in tegenstelling tot jullie, maakt het mij erg erg erg erg irritant en prikkelbaar :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of je het nog weet, maar in een ander topic van jou heb ik ook het één en ander toegelicht over Action Replay Max en USB-Sticks.

:-( hey dank je maar ik heb besloten te stoppen met alles ! Ga men PS2 + al men spellen wegdoen. Het zit me echt te zwaar, al die zenuwen en stress, ik ben voor te ontploffen ermee!!!

De vraag is: waar en wie koopt nog een PS2 en voor wat? 50euro :(

Link to comment
Delen op andere websites

marktplaats en speurders

marktplaats en speurders :? weer typisch hollands. tenzij ze de port naar Nederland gana betalen wat ik ferm betwijfel. Kzal tweedehands of e-bay proberen, maar zal der niks van krijgen anagezien dat ze maar 40euro gaan.

En waarschijnlijk zal ik op de PS3 ook geen gewone DVD meer kunnen spelen, enkel Blu-ray gezever :( ik haat de technologie vooruitgang! Zit ook nog met 200tal oude muziektapes van Parkzicht, Cherry Moon, mensen van nu kennen zelfs geen cassetjes meer, enkel cd, mp3 :D

Link to comment
Delen op andere websites

marktplaats en speurders

marktplaats en speurders :? weer typisch hollands. tenzij ze de port naar Nederland gana betalen wat ik ferm betwijfel. Kzal tweedehands of e-bay proberen, maar zal der niks van krijgen anagezien dat ze maar 40euro gaan.

En waarschijnlijk zal ik op de PS3 ook geen gewone DVD meer kunnen spelen, enkel Blu-ray gezever :( ik haat de technologie vooruitgang! Zit ook nog met 200tal oude muziektapes van Parkzicht, Cherry Moon, mensen van nu kennen zelfs geen cassetjes meer, enkel cd, mp3 :D

We helpen je tenminste :duh: .

Rommelmarkt, of weer typisch Hollands? :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

:tu: het is me gisteren avond gelukt de fmying school uit te spelen, heb nu net Fender ketchup gedaan. Maar ik verwacht nog veel moeilijk heden.

En trouwens de PS3 is nog steeds men doel, hoewel ik dan geen enkel ps2 spel meer kan spelen :( DTM race driver, GTA SA niks meer

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...