Jump to content

Paint behouden


Big-Bear

Recommended Posts

Omdat je nooit eens gelijk kan worden geholpen, en mCclaw ik kan nu modden, alleen gaat het mis met objecten plaatsen, en kweet ik vraag veel, maar tja, dat doenw el meer mensen

Maar ik bedoel, als je bijvoorbeeld met paint een plaatje op je shirt wilt plakken, krijg je meetsal de achtergrond erbij, ik doe dan wit, maar die zie ik dan ook, op het shirt, hoe behou ik nou de kleuren, scahduw, licht etc. van het object als ik er een plaatje op plakt

Dit zelfde vraag ik ook met uitstuffen

Dus hoe doe ik dat

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik bedoel, als je bijvoorbeeld met paint een plaatje op je shirt wilt plakken, krijg je meetsal de achtergrond erbij, ik doe dan wit, maar die zie ik dan ook, op het shirt, hoe behou ik nou de kleuren, scahduw, licht etc. van het object als ik er een plaatje op plakt

Dat is onmogelijk. Paint selecteert altijd de achtergrond en niet het 'kleurengedeelte'. Dit kun je wel met Photoshop doen. Trial is te downloaden op Adobe.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de magic wand tool gebruiken. Die vind je in het menu met tools. Als icoontje is het een toverstafje. Je selecteert met de magic wand tool dan de achtergrond. Langsboven kan je de gevoeligheid instellen. Als je plaatje op een oneffen achtergrond staat(met veel kleuren enzo) dan kan je het eruit vegen met een gum. Er bestaan nog heel veel manieren om iets uit een plaatje knippen. Ik zou zeggen: zoek eens op google ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Owke, dus met die magic wand tool, behou ik de kleuren, schaduw en licht als ik er een logo op plak, owja MClaw, heb nu een t-shirt gemaakt voor je project, is wel mooit geworden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...