KoenKucharek Geplaatst: 19 maart 2012 Rapport Geplaatst: 19 maart 2012 Hallo, Ik heb van alles geprobeerd maar ik kan niks modden op de steam versie. Weet iemand hoe dit wel kan? Of is het gewoon helemaal niet mogenlijk? alvast bedankt, Koen. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 19 maart 2012 Rapport Geplaatst: 19 maart 2012 Hallo, Ik heb van alles geprobeerd maar ik kan niks modden op de steam versie. Weet iemand hoe dit wel kan? Of is het gewoon helemaal niet mogenlijk? alvast bedankt, Koen. Dit kan, je moet alleen wel patchen omdat de Steam versie 3.0 is en je hebt 1.0 nodig, je moet een no cd crack van 1.0 in je San andreas mapje zetten en hiermee het spel opstarten. Hier een link Klik Eingelijk zouden ze dit ergens moeten pinnen, dit is nu al het 3e topic waar ik weer hetzelfde moet posten Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 26 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2012 Hallo, Ik heb van alles geprobeerd maar ik kan niks modden op de steam versie. Weet iemand hoe dit wel kan? Of is het gewoon helemaal niet mogenlijk? alvast bedankt, Koen. Dit kan, je moet alleen wel patchen omdat de Steam versie 3.0 is en je hebt 1.0 nodig, je moet een no cd crack van 1.0 in je San andreas mapje zetten en hiermee het spel opstarten. Hier een link Klik Eingelijk zouden ze dit ergens moeten pinnen, dit is nu al het 3e topic waar ik weer hetzelfde moet posten Ja inderdaad. Maar heel erg bedankt, iok had als heel internet en forum doorzocht maar ik kon niks vinden. Ik ga het gelijk proberen bedankt! Koen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.