Jump to content

Kan ik modden op GTA SA Steam?


KoenKucharek

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb van alles geprobeerd maar ik kan niks modden op de steam versie. Weet iemand hoe dit wel kan? Of is het gewoon helemaal niet mogenlijk?

alvast bedankt,

Koen.

Dit kan, je moet alleen wel patchen omdat de Steam versie 3.0 is en je hebt 1.0 nodig, je moet een no cd crack van 1.0 in je San andreas mapje zetten en hiermee het spel opstarten.

Hier een link Klik

Eingelijk zouden ze dit ergens moeten pinnen, dit is nu al het 3e topic waar ik weer hetzelfde moet posten :7

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb van alles geprobeerd maar ik kan niks modden op de steam versie. Weet iemand hoe dit wel kan? Of is het gewoon helemaal niet mogenlijk?

alvast bedankt,

Koen.

Dit kan, je moet alleen wel patchen omdat de Steam versie 3.0 is en je hebt 1.0 nodig, je moet een no cd crack van 1.0 in je San andreas mapje zetten en hiermee het spel opstarten.

Hier een link Klik

Eingelijk zouden ze dit ergens moeten pinnen, dit is nu al het 3e topic waar ik weer hetzelfde moet posten :7

Ja inderdaad. Maar heel erg bedankt, iok had als heel internet en forum doorzocht maar ik kon niks vinden.

Ik ga het gelijk proberen bedankt!

Koen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...