Jump to content

Rockstar vraagt om geduld...


harry1985

Recommended Posts

Een aantal maanden terug werd de eerste teaser trailer van GTA V geshowd en sindsdien kunnen mensen niet meer ophouden met over de game te fantaseren. Op het officiële Rockstar forum zitten de mensen dan ook heel ongeduldig te wachten op meer info, maar Rockstar laat weten dat we geduld moeten hebben!

Op de site van Rockstar is al meer dan 17.000 keer gereageerd en er komen nog steeds meer comments bij, aangezien mensen niet kunnen wachten op nieuwe info of beelden. Volgens Rockstar kan je dan nog best weleens even aan het wachten zijn, aangezien we geduld moeten hebben. De officiële statement:

"While we’re glad that there’s so much ongoing enthusiasm and excitement here for GTAV, understand that further info and details about the game will only come in due time when we are ready to talk and show more. However, for those of you crossing the line with abusive language and behavior here, or calling for a boycott of Rockstar or other such nonsense – be advised, you will have your commenting privileges revoked. Everyone else, just hang tight and thanks for your patience!"

Het kan dus nog wel even duren, voordat we weer wat nieuws te zien krijgen over GTA V. De laatste geruchten waren ook al dat Rockstar weer niet aanwezig zal zijn op de E3, dus daar hoef je ook niet op te hopen. Ach, je weet toch wel dat het goed komt met die game, toch ?

Link to comment
Delen op andere websites

Die mensen die inderdaad in elk bericht, zelfs in onderwerpen die in de verste verte met GTA V te maken hebben, hun ongeduld uitschreeuwen, irriteren. Ik kan ook niet wachten totdat ik dat doosje met GTA V in mijn handen heb en door de straten kan scheuren, gebieden kan verkennen of gewoon mensen schrik aanjagen door met wapens te zwaaien. Niemand kan daar op wachten, geloof ik, maar daar moet je toch niet iedereen mee lastigvallen of R* afdreigen dat ze je teleurstellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het duurt inderdaad wat langer dan normaal tot er een nieuwe GTA uit komt, we zijn nu al bijna 4 jaar na de release van GTA IV verder. En er is nog geen nieuwe GTA uitgekomen op de DLC van GTA IV na. Maar toch vind ik dat niet zo vervelend, aangezien Rockstar de laatste jaren zat andere titels heeft uitgebracht plus het feit dat Max Payne 3 op komst is. Op deze manier heb ik wel het geduld voor GTA V, Max Payne 3 speel je wel in 6 tot 8 uur uit denk ik. Maar toch heb je dan ook weer wat om over te praten op het forum tot dat GTA V uit is. Dus nog even geduld, begin 2013 komt GTA V heus wel uit. Een nog grotere verrassing zou zijn dat er bij de nieuwe info van GTA V een trailer plus de release data word geserveerd, aangezien de laatste informatie al bijna 5 maanden geleden is. Dit zou fantastisch zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar heeft dit gewoon super goed veroorzaakt!

Zo brachten ze een naar mijn mening weinig zeggende trailer uit waardoor veel speculaties ontstaan.

Hierdoor wordt de media aandacht nog groter.

Ook ik kan niet wachten op nieuwe informatie, lijkt me super leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Da's waar, R* weet wel hoe ze een hype moeten creëren. Uit het niets een trailer aankondigen, wat slechts een enkeling had verwacht. Daarna blijkt de trailer alles te zeggen, maar tegelijk ook niets. Er lijkt veel mogelijk, maar je weet niet zeker of het mogelijk is.

Bovendien weten we amper iets van het verhaal en van de protagonist (ik geloof niet dat we die al in de trailer hebben gezien), wat bij IV wel het geval was.

En dan die kloof van 5 maanden. Ik verwacht een stortvloed aan informatie, ten vroegste begin juni.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...