Jump to content

LCPD is nogal saai. Tijd voor vernieuwing!


SomerenV

Recommended Posts

Afgelopen week mijn PC van nieuwe hardware voorzien en als benchmark GTA IV geïnstalleerd samen met een 7GB grote texture-mod (ben de naam even kwijt) en iCEnhancer 2.0. Dat draaide als een zonnetje, maar nu is mijn drang om te spelen met de game (in de zin van modding) weer aangewakkerd. Eerst wat New York mods geprobeerd (reclames, Times Square, politie, taxi's) maar er was nog teveel wat me herinnerde aan Liberty City, waardoor het gewoon niet klopte. Ook is het ergens wel saai om maar gewoon te doen wat duizenden andere ook al hebben gedaan. Tijd voor wat nieuws dus! De back-up terug gezet en weer opnieuw begonnen met het toevoegen van mods, en ik ben begonnen met de politie. Hier drie screens (schone GTA IV 1.0.4.0 met iCEnhancer 2.0) en daaronder de uitleg:

5XcUE.jpg

On2CD.jpg

ZBvXa.jpg

Zoals je ziet is het totaal anders dan de oude skin. De reden is simpel: ik kan me nog goed een van de eerste plaatjes van GTA III herinneren waarop een blauwe LCPD wagen te zien is. Met het blauw/wit schema in het achterhoofd ben ik gaan kijken wat een vette grafische stijl zou zijn en toen kwam ik al snel uit bij NFS: Hot Pursuit (2010). Sommige eenheden van Seacrest County hebben een hele gave opdruk en dat heb ik een beetje meegenomen in mijn skins. Ik ben nog druk bezig met experimenteren, en kijken welke combinatie van opdrukken gaaf is. Zo is de Impala in de derde screen inmiddels alweer vervangen. Het is dus nog een work in progress, maar wat vinden jullie ervan?

De auto's zijn overigens:

- Chevrolet Tahoe (POLPATRIOT)

- Chevrolet Caprice (NOOSE)

- Chevrolet Impala (POLICE2)

- Holden Commodore (POLICE), deze is niet te zien in de screens.

Zodra er wat veranderingen zijn zal ik ze hier plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi binnenkomst! Welkom! :bier:

De modificaties zien er echt prima uit. Ik zelf ben niet echt een modificatie kenner, dus echt punten om op te merken heb ik niet, maar zo op het oog vind ik het er prima uit zien!

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er nice uit!

Zou je misschien een download kunnen geven, zodat ik er ook gebruik van kan maken?

Geduld, geduld ;) Zodra het af is ga ik even de makers van de models benaderen met de vraag of ik de skins mag posten. Momenteel eerst nog even alles mooi afmaken. Maar hou dit topic in de gaten, want er komen nog heel wat screens aan ;)

Mooi binnenkomst! Welkom! :bier:

De modificaties zien er echt prima uit. Ik zelf ben niet echt een modificatie kenner, dus echt punten om op te merken heb ik niet, maar zo op het oog vind ik het er prima uit zien!

Dank je :) Ik heb in het verleden veel gemod (GTA III, VC, SA) maar eigenlijk altijd voor mezelf. Nu doe ik voor het eerste iets publiek en dit is weer eens wat anders dan de zoveelste 'echte' politie skin of simpele variatie op de LCPD skins. Met meer dan 6 jaar Photoshop ervaring is skins maken ook geen enkel probleem en het is weer eens wat anders dan foto-retouchering ^^ Gewoon een lekker bezigheid waar ik (hopelijk) anderen blij mee kan maken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een opvrolijking, deze kleur is nog nooit in een GTA game voorbij gekomen. Ziet er netjes uit, deze door jou ontwikkelde auto's zouden ook mooi passen in Vice City in plaats van de groene politie auto's daarin. Mijn complimenten!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een opvrolijking, deze kleur is nog nooit in een GTA game voorbij gekomen. Ziet er netjes uit, deze door jou ontwikkelde auto's zouden ook mooi passen in Vice City in plaats van de groene politie auto's daarin. Mijn complimenten!

Dank je voor de complimenten! Ik heb de kleur wel eens gezien in custom skins, maar dat was altijd een variatie op de huidige LCPD skins. Overigens kan ik ze wel omtoveren tot Vice City skins als ze klaar zijn, dus dat hou ik in het achterhoofd!

Link to comment
Delen op andere websites

Nice man. Die Crown Victoria mod op de 2e screenshot is echt heel mooi. Wat je skins betreft denk ik dat je het beste zo trouw mogelijk kan blijven aan de NYPD auto's, dan heb je denk ik in ieder geval meer mensen die je mod downloaden.

Het is dat ik bijna alleen multiplayer speel en dus geen carmods kan gebruiken(carmods + MP = heel de lobby crasht na een aantal minuten), maar anders...

Heb jij toevallig ook enig idee of iCEnhancer niet werkt op bepaalde pc soorten? Zou dolgraag ENB series of iCEnhancer eens proberen, maar bij mij op m`n PC crasht hij tijdens 't laden(ik kan IV op medium/high aan), en op m`n laptop snapt de Nvidia grafische dinges niet dat hij IV gewoon nog steeds via de videokaart moet afspelen met iCEnhancer, dus dan probeert ie `m via 't moederbord/processor te spelen, en dan heb ik natuurlijk veel te weinig videogeheugen, ondanks dat m`n videokaart `m met gemak draait op high/very high zonder iCEnhancer...

Link to comment
Delen op andere websites

Nice man. Die Crown Victoria mod op de 2e screenshot is echt heel mooi. Wat je skins betreft denk ik dat je het beste zo trouw mogelijk kan blijven aan de NYPD auto's, dan heb je denk ik in ieder geval meer mensen die je mod downloaden.

Het is dat ik bijna alleen multiplayer speel en dus geen carmods kan gebruiken(carmods + MP = heel de lobby crasht na een aantal minuten), maar anders...

Heb jij toevallig ook enig idee of iCEnhancer niet werkt op bepaalde pc soorten? Zou dolgraag ENB series of iCEnhancer eens proberen, maar bij mij op m`n PC crasht hij tijdens 't laden(ik kan IV op medium/high aan), en op m`n laptop snapt de Nvidia grafische dinges niet dat hij IV gewoon nog steeds via de videokaart moet afspelen met iCEnhancer, dus dan probeert ie `m via 't moederbord/processor te spelen, en dan heb ik natuurlijk veel te weinig videogeheugen, ondanks dat m`n videokaart `m met gemak draait op high/very high zonder iCEnhancer...

Wat mij betreft is het trouw blijven is iets compleet nieuws doen en ik doe dus iets nieuws. De standaard varianten zijn zo... standaard, en dat wil ik juist niet. Liberty City speelt zich af in een fictieve wereld, dus waarom zou ik trouw blijven aan bepaalde ontwerpen? Anyways, vandaag wat nieuwe screens gemaakt waarbij onder andere de Holden Commodore te zien is en een nieuwe skin voor de Caprice. De Impala krijgt overigens dezelfde basis skin als de Commodore, want ik ben niet tevreden over de huidige Impala basis skin.

V6zpX.jpg

har6p.jpg

diCOr.jpg

kM8xV.jpg

LXuD6.jpg

O5Gd0.jpg

ztdJo.jpg

Ik moet alleen nog wat leuke namen hebben die een beetje overeen komen met echte eenheden. Nu heb ik bijvoorbeeld 'Rapid Response' (die wit met blauwe caprice skin), 'Liberty City Patrol', 'Security Enforcement' en 'Emergency Response', maar geen idee of dat een beetje klopt :puh: Anyways, op of aanmerkingen zijn welkom!

Edit: ik heb de nieuwe skin voor de Imapala af. Ziet er véél beter uit dan de oude :)

LRE5i.jpg

1J4zO.jpg

Bewerkt: door SomerenV
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er echt belachelijk goed uit man! Een van de mooiere skin/texture mods die ik tot nu toe heb gezien. Je hebt uiteraard helemaal gelijk dat iets nieuws doen leuker is dan gewoon echte units kopiëren, bedoelde alleen dat mensen die mods downloaden vaak liever real life skins willen :).

Eén kleine aanmerking: 'T politie logo op de achterbumper van de Impala zit half onder de stootstrips, op de een na laatste screenshot.

Wat betreft die namen: Ik heb toevallig laatst geleerd dat de NOoSE/SWAT ook wel benoemd kan worden als ESU, wat staat voor Emergency Service Unit, ook wel ESS en ESD genoemd(Emergency Service Squad en ESDetail). Die vervullen de taak van SWAT bij gijzelingen, crowd control en emergencys met gevaarlijke stoffen waar criminelen/terroristen betrokken zijn. Dat zou je dus kunnen gebruiken voor de NOoSE cruiser.

Verder heb je natuurlijk gewoon Highway Patrol, dat zou je kunnen gebruiken voor de Commodore(die is sneller dan de Impala toch?).

En voor de andere politiewagens kun je misschien 'LCPD Patrol' pakken?...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er echt belachelijk goed uit man! Een van de mooiere skin/texture mods die ik tot nu toe heb gezien. Je hebt uiteraard helemaal gelijk dat iets nieuws doen leuker is dan gewoon echte units kopiëren, bedoelde alleen dat mensen die mods downloaden vaak liever real life skins willen :).

Eén kleine aanmerking: 'T politie logo op de achterbumper van de Impala zit half onder de stootstrips, op de een na laatste screenshot.

Wat betreft die namen: Ik heb toevallig laatst geleerd dat de NOoSE/SWAT ook wel benoemd kan worden als ESU, wat staat voor Emergency Service Unit, ook wel ESS en ESD genoemd(Emergency Service Squad en ESDetail). Die vervullen de taak van SWAT bij gijzelingen, crowd control en emergencys met gevaarlijke stoffen waar criminelen/terroristen betrokken zijn. Dat zou je dus kunnen gebruiken voor de NOoSE cruiser.

Verder heb je natuurlijk gewoon Highway Patrol, dat zou je kunnen gebruiken voor de Commodore(die is sneller dan de Impala toch?).

En voor de andere politiewagens kun je misschien 'LCPD Patrol' pakken?...

2ZxTa.jpg

Bedankt voor de benamingen :) Het probleempje van de Impala (dat logo op de achterkant) is inmiddels verholpen zoals je ziet, maar die hele Impala gaat eruit, evenals de Caprice. Die twee zien er zo traag en oud uit vergeleken met de Holden, dus ik ga even kijken wat ervoor in de plaats komt. Mogelijk wordt de Impala vervangen door een Subaru Impreza:

Subaru_Impreza_wrx_sti_(2.5l)_police.jpg

De Holden Commodore is helemaal af en ziet er echt super uit! Onderstaande is een lichtbewerkte screenshot van de wagen :) Gebruikte mods: iCEnhancer 2.0 met ENB settings van Dpeasant en een texture mod van 7GB (Ultimate Textures?). Anyways, enjoy! En vanavond nieuwe screens van de nieuwe wagens :)

H7YD4.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Dit zit er dus erg nice uit man!

Vooral jouw screenshots waarmee je met de Holden op een Rancher knalt. Het lijkt net echt,

Je zou trouwens eventueel ook nog een mod kunnen maken voor de FIB Buffalo ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Afgelopen week mijn PC van nieuwe hardware voorzien en als benchmark GTA IV geïnstalleerd samen met een 7GB grote texture-mod (ben de naam even kwijt) en iCEnhancer 2.0. Dat draaide als een zonnetje, maar nu is mijn drang om te spelen met de game (in de zin van modding) weer aangewakkerd. Eerst wat New York mods geprobeerd (reclames, Times Square, politie, taxi's) maar er was nog teveel wat me herinnerde aan Liberty City, waardoor het gewoon niet klopte. Ook is het ergens wel saai om maar gewoon te doen wat duizenden andere ook al hebben gedaan. Tijd voor wat nieuws dus! De back-up terug gezet en weer opnieuw begonnen met het toevoegen van mods, en ik ben begonnen met de politie. Hier drie screens (schone GTA IV 1.0.4.0 met iCEnhancer 2.0) en daaronder de uitleg:

5XcUE.jpg

On2CD.jpg

ZBvXa.jpg

Zoals je ziet is het totaal anders dan de oude skin. De reden is simpel: ik kan me nog goed een van de eerste plaatjes van GTA III herinneren waarop een blauwe LCPD wagen te zien is. Met het blauw/wit schema in het achterhoofd ben ik gaan kijken wat een vette grafische stijl zou zijn en toen kwam ik al snel uit bij NFS: Hot Pursuit (2010). Sommige eenheden van Seacrest County hebben een hele gave opdruk en dat heb ik een beetje meegenomen in mijn skins. Ik ben nog druk bezig met experimenteren, en kijken welke combinatie van opdrukken gaaf is. Zo is de Impala in de derde screen inmiddels alweer vervangen. Het is dus nog een work in progress, maar wat vinden jullie ervan?

De auto's zijn overigens:

- Chevrolet Tahoe (POLPATRIOT)

- Chevrolet Caprice (NOOSE)

- Chevrolet Impala (POLICE2)

- Holden Commodore (POLICE), deze is niet te zien in de screens.

Zodra er wat veranderingen zijn zal ik ze hier plaatsen.

In 1 woord nice!

Veel beter als de Originele,

je zou bij Rockstar moeten werken man! Serieus!

- Jelle :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...