JFun-Productions Geplaatst: 1 april 2012 Rapport Geplaatst: 1 april 2012 Hallo mensjes, Ik ben de laatste tijd eens aan het rondkijken voor mods die ik wil gaan gebruiken gewoon iets kleins, Maar dan lees ik zo en af en toe bij een mod dit : je moet je Gta 4 mod klaarmaken? Is het waar of niet? Zo ja wat moet ik dan doen? Reageren
GTAnerd 007 Geplaatst: 2 april 2012 Rapport Geplaatst: 2 april 2012 Je moet meestal een asiloader downloaden en installeren. Reageren
JFun-Productions Geplaatst: 2 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2012 (bewerkt) Je moet meestal een asiloader downloaden en installeren. Bedankt voor de uitleg.. PS : voor het installeren van de NATIVE TRAINER heb ik daarbij ook asiloader toevallig voor nodig? *Zie een hele waslijst aan verhaaltjes en dingen bij die trainer* Bewerkt: 2 april 2012 door J-Fun_P Reageren
GTAnerd 007 Geplaatst: 2 april 2012 Rapport Geplaatst: 2 april 2012 Je moet meestal een asiloader downloaden en installeren. Bedankt voor de uitleg.. PS : voor het installeren van de NATIVE TRAINER heb ik daarbij ook asiloader toevallig voor nodig? *Zie een hele waslijst aan verhaaltjes en dingen bij die trainer* ja, zonder asiloader doet hij het niet Reageren
JFun-Productions Geplaatst: 2 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2012 Oke thanks voor de info. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 2 april 2012 Rapport Geplaatst: 2 april 2012 Zie hier een uitgebreide uitleg . Reageren
JFun-Productions Geplaatst: 3 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2012 Zie hier een uitgebreide uitleg . Zo hey dat ziet er toppie uit Bedankt ervoor... kan ik die trainer gebruiken in comb. met filmpjes maken? Reageren
GTAnerd 007 Geplaatst: 3 april 2012 Rapport Geplaatst: 3 april 2012 Zie hier een uitgebreide uitleg . Zo hey dat ziet er toppie uit Bedankt ervoor... kan ik die trainer gebruiken in comb. met filmpjes maken? ja, GTA IV heeft een ingebouwde opname/bewerk functie. handig hé Reageren
JFun-Productions Geplaatst: 3 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2012 Zie hier een uitgebreide uitleg . Zo hey dat ziet er toppie uit Bedankt ervoor... kan ik die trainer gebruiken in comb. met filmpjes maken? ja, GTA IV heeft een ingebouwde opname/bewerk functie. handig hé Haha lol dat wist ik al..ik heb 33 gta 4 filmpjes online staan, maar ik bedoelde meer van komen er geen dingen in beeld van de trainer? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 3 april 2012 Rapport Geplaatst: 3 april 2012 Nope dat wordt allemaal automatisch weg gehaald Reageren
JFun-Productions Geplaatst: 3 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2012 Heel netjes, En ja.. ik was net bezig een simpele antwoord te zoeken op het forum maar ken het niet vinden, Ik zal het maar kort houden : Screenshots in Gta 4 - Hoe en waar opgeslagen? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 3 april 2012 Rapport Geplaatst: 3 april 2012 Ligt eraan via wat je speelt , speel je via steam dan worden ze in een van de Maps van steam opgeslagen, speel je via CD dan kan je maar 1 screenshot tegelijk nemen . Reageren
JFun-Productions Geplaatst: 5 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2012 Ligt eraan via wat je speelt , speel je via steam dan worden ze in een van de Maps van steam opgeslagen, speel je via CD dan kan je maar 1 screenshot tegelijk nemen . Ik speel via een Dvd (klinkt wat moderner dan Cd ) En 1 screenshot tegelijk is niet erg want ik moet er toch maar 1 hebben.. hoe doe ik dat en waar kan ik het dan vinden? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 5 april 2012 Rapport Geplaatst: 5 april 2012 Als het goed is zit er een: printscreen op je toetsenbord, druk deze knop in op het moment wanneer jij wilt , vervolgens kan je bijvoorbeeld in Word: 'plakken' of 'Ctrl+V' doen en de afbeelding zal verschijnen. Reageren
JFun-Productions Geplaatst: 5 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2012 Als het goed is zit er een: printscreen op je toetsenbord, druk deze knop in op het moment wanneer jij wilt , vervolgens kan je bijvoorbeeld in Word: 'plakken' of 'Ctrl+V' doen en de afbeelding zal verschijnen. Dat werkt niet ik heb dat al geprobeerd maar krijg zwart plaatje in paint, (heb Windows 7) ik had zelfs 2 screencapture programmas gedownload maar 1 ervan was te oud, en die andere waneer ik op de hotkey drukte ging ik terug naar windows en dan liet het programma de screenshot zien en was het totaal wit Ik ga nog 1 ding proberen en dat is maar een filmpje maken met wat ik wil.. en dan speel ik het af op me pc fullscreen.. en dan weet ik een manier om met die knipprogramma van Windows 7 (wat heel handig is)om fullscreen een plaatje te knippen het kost wat werk maar ik heb het nodig voor mijn gta sing idee.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.