Jump to content

[Gta 4]Mod klaarmaken


JFun-Productions

Recommended Posts

Het is me dan toch gelukt met me plaatje, (zie beneden)

1. In-game een clipje opnemen bij de bushalte met f2

2. Met Gta 4 editor de camera in de juiste stand brengen en renderen tot een filmpje van 10 sec.

3. Afspelen in windows mediaplayer dan op pauze zetten bij de juiste beeld en dan een screenshot knippen met het knipprogramma van Windows 7

4. De screenshot openen met paint en een 1000X300 plaatje er uit knippen

5. Het plaatje plakken in Flash 8 en tot 500X150 maken en dan nog bewerken en opslaan :tu:

Ben trouwens bezig met de laatste filmpje en dan ga ik me game modklaar maken met een asiloader voor de Native trainer,

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ik ben nu zoon beetje bezig om mijn Gta 4 - TBoGT mod klaar te krijgen om dan vervolgends de Simple Trainer te plaatsen,

De Simple Trainer heb ik al en dat is de goede versie ( 1.1.2.0 EFLC )

Maar nu moet ik de juiste asiloader hebben,

Nu heb ik op de link geklikt van GTAnerd 007 maar die versie is te oud,

Dus ik wil ik vragen of jullie toevallig een andere Asilloader weten die versie 1.1.2.0 EFLC ondersteund,

Ik ben ondertussen ook opzoek.. Alsvast bedankt ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ik ben nu zoon beetje bezig om mijn Gta 4 - TBoGT mod klaar te krijgen om dan vervolgends de Simple Trainer te plaatsen,

De Simple Trainer heb ik al en dat is de goede versie ( 1.1.2.0 EFLC )

Maar nu moet ik de juiste asiloader hebben,

Nu heb ik op de link geklikt van GTAnerd 007 maar die versie is te oud,

Dus ik wil ik vragen of jullie toevallig een andere Asilloader weten die versie 1.1.2.0 EFLC ondersteund,

Ik ben ondertussen ook opzoek.. Alsvast bedankt ^_^

als je op mijn link klikt moet je daar op deze link klikken. dan kom je op de site van de asiloader

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ik ben nu zoon beetje bezig om mijn Gta 4 - TBoGT mod klaar te krijgen om dan vervolgends de Simple Trainer te plaatsen,

De Simple Trainer heb ik al en dat is de goede versie ( 1.1.2.0 EFLC )

Maar nu moet ik de juiste asiloader hebben,

Nu heb ik op de link geklikt van GTAnerd 007 maar die versie is te oud,

Dus ik wil ik vragen of jullie toevallig een andere Asilloader weten die versie 1.1.2.0 EFLC ondersteund,

Ik ben ondertussen ook opzoek.. Alsvast bedankt ^_^

als je op mijn link klikt moet je daar op deze link klikken. dan kom je op de site van de asiloader

Sorry man :$ ik wist niet dat hij een eigen website had.. ik had het even meoten checken ind.

ik ben nu op zijn site aan het rondneuzen en ik heb er 1 gevonden.. zla ff kijken of hij het doet,

Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg weer een error.. ik had trouwens deze gedownload : GTA IV ASI Loader (1.0.2.0b)

Er zat een dsound.dll bij die ik in de mainmap heb gedaan en toen kreeg ik dus bij het opstarten dit:

gta4asierror.png

Bewerkt: door J-Fun_P
Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je aan om eventueel overnieuw te beginnen en dit stap voor stap te volgen ;). Klik

Lol dat ziet er goed uit.. ik hoop dat ik er uit ga komen zo tnx..

nog 1 vraag, jij typt : -Xlive.dll (aanbevolen voor singleplayer deze ga ik niet gebruiken in de TUT)kan ik het dan wel gebruiken in single player..

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat kan maar zelf vind ik dsound.dll fijner, xlive.dll zorgt er namelijk voor dat GFWL het niet meer doet en dan kan je niet meer op Multiplayer.

wat allemaal ? :D haha

Dsound.ddl = SP & MP <--ik kies hiervoor omdat ik ook MP nodig ga hebben in de toekomst voor mijn filmpjes

Xlive.ddl = SP (omdat MP niet meer doet)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...