Jump to content

GTA V geannuleerd?


520860

Recommended Posts

Hallo allemaal,

ik heb weer een tijdje niet meer naar GTA V omgekeken maar ik zat net ff te zoeken ik kwam dit tegen:

Er is heel, heel slecht nieuws voor iedereen die sinds november vorig jaar uitkijkt naar Grand Theft Auto V. Rockstar heeft namelijk aangegeven dat het nieuwste deel in de serie voorlopig is geannuleerd. De vice president of creativity van de uitgever, Dan Houser, legt uit waarom het team dit controversiële besluit heeft moeten nemen.

At this moment, Grand Theft Auto V does not meet the requirements that we set when we started the developing sequence... Not by far. We don't want the gamer to have a really bad experience when playing the final game, so we decided to cancel the game for the time being.

Of GTA 5 in de toekomst nog een soort doorstart kan maken, wist Houser op dit moment ook nog niet. Volgens hem moet er nog heel veel gebeuren voordat ze daar bij Rockstar ook maar een plan voor kunnen maken.

There are so many things that are not right about the game, so many things that have to be done before we can even think about some kind of restart. To all gamers, I promise we do our very best to ensure that Grand Theft Auto V will not be cancelled entirely. But at this moment, I can't make any real decisions regarding the future of GTA 5.[/qoute]

(bron: http://www.gameliner.nl/nieuwsitem/16064/Grand-Theft-Auto-V-voorlopig-geannuleerd-)

Is dit echt waar?

Shit, 1 april... :ch:

Bewerkt: door 520860
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, kan iedereen gebeuren. Ik ben ook iemand die steevast in aprilgrappen trapt, ik ben er niet zo voor.

Al had je toch ook wel eens kunnen checken op de site van R*

Link to comment
Delen op andere websites

Is gewoon onzin dat ze GTA V laten uitstellen of niet meer doorgaat :ch:

Het is dat ze ons langer laten wachten om beter aan de game te werken, maar die game komt er heus wel 0_0

Je zult straks zien dat het een prachtgame is geworden en dat het wachten de moeite waard was ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...