GreyFox-Smurf Geplaatst: 10 december 2011 Rapport Geplaatst: 10 december 2011 Nogmaals omdat iedereen er overheen leest
Talliman Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Dat pad in de bergen komt me heel bekend voor, kan het jammer genoeg even niet thuisbrangen
Phoenyxar Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Volgens mij heeft iedereen het gewoon gezien hoor Greyfox... Qua rijgedrag kan het inderdaad wel mogelijk zijn, want daar gaat die test om lijkt het, mocht het inderdaad een echt gelekt stukje film zijn.
thebig Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Dat filmpje is hier toch al gepost? De vorige keer werd gezegd dat Chiliad fout werd gespeld op het bordje op seconde 4. Daar staat het met 2 ll'en, terwijl er maar 1 hoort.
Bassieboy35 Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Je kan trouwens ook goed zien dat het de radar van IV is en de icoontjes en levensbalk zijn aangepast.
funnygangsta Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 (bewerkt) Er is idd al gezegd dat dat filmpje nep was... Als het echt was zou het al lang van youtube zijn verwijderd Bewerkt: 11 december 2011 door funnygangsta
Jarno91 Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Ze kunnen zoveel screens laten zien als ze willen maar zolang het niet van R* komt is het niet echt
Jacky-2007 Geplaatst: 11 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Haha, duidelijk niet! Ik herken RDR, GTA IV, en die eerste met die auto is geloof ik van één van de vele NFS-games. Zo fake als wat, ze hebben niet eens de moeite gedaan..
Talliman Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 (bewerkt) Klik Hopeloos Bewerkt: 11 december 2011 door Talliman
aeroxthm Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 (bewerkt) Klik Hopeloos wat een triest K*T filmpje de afbeelding op het hoesje is zelf gemaakt (kijk maar naar de glans op het (printer)papier) echt heeeeel slecht :cry: Bewerkt: 11 december 2011 door aeroxthm
hahah34 Geplaatst: 15 december 2011 Rapport Geplaatst: 15 december 2011 Jongens, Niet zoveel verwachten van GTAV! Anders kan het zwaar tegenvallen.
thebig Geplaatst: 16 december 2011 Rapport Geplaatst: 16 december 2011 Jongens, Niet zoveel verwachten van GTAV! Anders kan het zwaar tegenvallen. Tja, het is wel Rockstar die begonnen is. Iedereen krijgt natuurlijk hoge verwachtingen als ze zeggen dat het hun 'grootste en meest ambitieuze spel ooit wordt'. Als je dan al bedenkt hoe fantastisch hun andere games zijn, kan het wel eens gebeuren dat er hoge verwachtingen zijn ;p Ik heb ook hoge verwachtingen, maar naar alle geruchten die hier gepost worden, kijk ik met een kritisch oog.
NickyHendriks Geplaatst: 16 december 2011 Rapport Geplaatst: 16 december 2011 Ik heb hoge verwachtingen op lagere systeem-eisen. Liever een spel dat grafisch niet zo spectaculair is maar wat wel iedere normale consument kan spelen. GTA:IV zal altijd een gedachte blijven omdat ie zo verdomd hoge specs had.... Dus liever iets wat qua graphics op San Andreas lijkt en ook net zo goed bespeelbaar dan iets wat nog mooier is dan IV en door niemand te spelen (tenzij je de mogelijkheid hebt om het op de main-PC van het Pentagon te spelen)
SpacyColours Geplaatst: 17 december 2011 Rapport Geplaatst: 17 december 2011 Ik heb hoge verwachtingen op lagere systeem-eisen. Liever een spel dat grafisch niet zo spectaculair is maar wat wel iedere normale consument kan spelen. GTA:IV zal altijd een gedachte blijven omdat ie zo verdomd hoge specs had.... Dus liever iets wat qua graphics op San Andreas lijkt en ook net zo goed bespeelbaar dan iets wat nog mooier is dan IV en door niemand te spelen (tenzij je de mogelijkheid hebt om het op de main-PC van het Pentagon te spelen) Precies! Wanneer houden ze eens op met die graphics steeds te verbeteren, door die mooie graphics gaat alles bij mij zo sloooooooom dat ik de resolutie weer omlaag moet krikken.
norik Geplaatst: 17 december 2011 Rapport Geplaatst: 17 december 2011 Dat pad in de bergen komt me heel bekend voor, kan het jammer genoeg even niet thuisbrangen Lees het gele bordje op 0:03 mount chillad.
Recommended Posts