Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Volgens mij heeft iedereen het gewoon gezien hoor Greyfox...

Qua rijgedrag kan het inderdaad wel mogelijk zijn, want daar gaat die test om lijkt het, mocht het inderdaad een echt gelekt stukje film zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Klik

Hopeloos :schater:

wat een triest K*T filmpje de afbeelding op het hoesje is zelf gemaakt (kijk maar naar de glans op het (printer)papier) echt heeeeel slecht :cry: :cry: :cry:

Bewerkt: door aeroxthm
Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, Niet zoveel verwachten van GTAV! Anders kan het zwaar tegenvallen.

Tja, het is wel Rockstar die begonnen is. Iedereen krijgt natuurlijk hoge verwachtingen als ze zeggen dat het hun 'grootste en meest ambitieuze spel ooit wordt'. Als je dan al bedenkt hoe fantastisch hun andere games zijn, kan het wel eens gebeuren dat er hoge verwachtingen zijn ;p

Ik heb ook hoge verwachtingen, maar naar alle geruchten die hier gepost worden, kijk ik met een kritisch oog.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hoge verwachtingen op lagere systeem-eisen. Liever een spel dat grafisch niet zo spectaculair is maar wat wel iedere normale consument kan spelen. GTA:IV zal altijd een gedachte blijven omdat ie zo verdomd hoge specs had.... :cab: Dus liever iets wat qua graphics op San Andreas lijkt en ook net zo goed bespeelbaar dan iets wat nog mooier is dan IV en door niemand te spelen (tenzij je de mogelijkheid hebt om het op de main-PC van het Pentagon te spelen)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hoge verwachtingen op lagere systeem-eisen. Liever een spel dat grafisch niet zo spectaculair is maar wat wel iedere normale consument kan spelen. GTA:IV zal altijd een gedachte blijven omdat ie zo verdomd hoge specs had.... :cab: Dus liever iets wat qua graphics op San Andreas lijkt en ook net zo goed bespeelbaar dan iets wat nog mooier is dan IV en door niemand te spelen (tenzij je de mogelijkheid hebt om het op de main-PC van het Pentagon te spelen)

Precies! Wanneer houden ze eens op met die graphics steeds te verbeteren, door die mooie graphics gaat alles bij mij zo sloooooooom dat ik de resolutie weer omlaag moet krikken.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...