Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mwa, het gaat er misschien wat van weg hebben, maar ik geloof dat het oorspronkelijke concept toch zal blijven overwegen. Als je dus geen bal vindt aan aan al die features, kan je gewoon blijven spelen zonder veel invloed er van te krijgen. Ik geloof dat sommige dingen nog wel leuk gaan zijn, maar bij andere dat je denkt 'dit gaat er nu wel wat over.'

Link to comment
Delen op andere websites

Dat idee heb ik eigelijk helemaal niet als ik de trailer zie hoor, het is niet dat je veel dingen ziet die naar een sociale game verwijzen, reageren op omstaanders zou me wel leuk lijken (zoals in SA), maar er is veel kans dat dit er niet inzit. Nee, ik denk eigelijk niet dat R* hier echt een sociale game van gaat maken, een beetje omgang met mensen misschien wel, maar slechts het noodzakelijke om er een degelijke, fatsoenlijke en complete GTA van te maken ;p

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

Maar als het goed is komen de mobieltjes ook weer terug. Als je kijkt in de trailer bij 0:53 kijkt, zie je dat die man hieronder aan het bellen is.

Naamloos-3.png

Ik heb geen flauw idee of dit al bekend is?

Link to comment
Delen op andere websites

Hartstikke nep, het menu is bijna compleet uit GTA IV overgenomen. De map zelf ziet er ook nogal slordig en totaal niet overzichtelijk uit. Nee, dit is zeker fake.

GTA V is ook op de rage engine, dus dan kan het makkelijk zo zijn dat ze hetzelfde menu hebben...

Link to comment
Delen op andere websites

Hartstikke nep, het menu is bijna compleet uit GTA IV overgenomen. De map zelf ziet er ook nogal slordig en totaal niet overzichtelijk uit. Nee, dit is zeker fake.

GTA V is ook op de rage engine, dus dan kan het makkelijk zo zijn dat ze hetzelfde menu hebben...

Het menu heeft niets met de RAGE Engine te maken, dus dat is gewoon onzin. Het menu heeft dezelfde stijl als uit IV, dit zou Rockstar nooit doen. V heeft ook zo zijn eigen stijl wat betreft menuopties.

Link to comment
Delen op andere websites

Fake, sinds GTA IV heb ik nog geen map in kleur gezien eigelijk... is iets eigen aan de huidige gta-maps.

Lijkt trouwens een beetje klein en het lijkt daarbij eigelijk gewoon met paint gemaakt, als je naar de kleuren kijkt...

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

De map was voor mij best geloofwaardiger maar de maker is volgensmij hetzelfde dus mijn conclusie is Fake.

Aangezien er ook geen icoontjes op de radar staan en een vrij slechte afwerking van het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...