Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

In GTA IV kan je op zowat iedere brandtrap in LC, hoor.. Je moet er alleen even een SUV, container of busje naast zetten als opstapje.

Ik heb de lijst even bekeken, en ik moet zeggen dat dit wel erg plausibel lijkt te zijn, kijkend naar de trailert. Aan de andere kant is het totaal niet geloofwaardig, omdat er geen enkel punt is wat iets te maken heeft met geld, en je zou verwachten van een game die wordt geschreven om de dollar, dat er toch wel wat daarover gezegd zou worden. Eerder dat, dan over kinderen in de game en het wel of niet doden van dieren.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt 'opgezet spel' eerlijk gezegt... ook maar een gedeelte van de map mocht het al echt zijn, je ziet ze in het Noord-Oosten verder lopen :x

Je ziet toch wel al dat het behoorlijk groot is, als het inderdaad deze map is.

Toch spijtig dat hij nu geleaked zou zijn, het neemt toch wel een deel van het dromen en speculeren weg. Een deel? Alles eigenlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Mocht dat de map zijn, dan wordt ik een beetje kwaad, niet omdat ik teleurgestelt ben in de map of zo (je ziet trouwens ook amper iets)

Maar omdat zoals thebig zegt: 'Het neemt een deel van het dromen en speculeren weg. Alles eigelijk.'

Het is veel leuker om te overleggen tot het met zekerheid komt en iedereen kan kijken wat hij wel of niet fout had, dan dat een map op voorhand geleakt wordt...

Mocht hij echt voor R* werken... ontslagen die handel! =3 [/rage]

Link to comment
Delen op andere websites

Als je die pagina moet geloven is hij al ontslagen, en is het lekken hiervan een steek onder water naar zijn voormalig werkgever. Enfin, ik geloof het niet, om twee redenen: Ik kan ook wat photoshoppen, dan via een DVD speler op mijn TV zetten en vervolgens daar een foto van maken, ziet er dan ook heel echt uit. Dit soort gein zag je tijdens de aanloop naar GTA IV ook over bijvoorbeeld de HUD. Reden nummer twee: Deze foto is gemaakt op een beeldbuis TV.. Ik denk niet dat Rockstar bezig is zijn game te ontwikkelen m.b.v. oude schijt-tv's die geen HD kunnen weergeven. :cab:

Sommigen gaan echt veel te ver voor pageviews en one-minute-of-fames op internet..

Link to comment
Delen op andere websites

Reden nummer twee: Deze foto is gemaakt op een beeldbuis TV.. Ik denk niet dat Rockstar bezig is zijn game te ontwikkelen m.b.v. oude schijt-tv's die geen HD kunnen weergeven. :cab:

Volgens mij wordt alles gewoon geanimeerd op monitors hoor, komen geen TV's aan de pas (zeker nu nog niet)

Correct me if I'm wrong...

Thanks for saving my day Jacky ;P

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, wellicht ook op normale PC monitors.. Maar dan ook niet die ouwe dingen, wel flatscreens, en dit lijkt me geen foto van een flatscreen, veel te bol en te bewogen. :puh:

Graag gedaan Hearv, any time.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie de game het liefste zo veel mogelijk als Grand Theft Auto San Andreas, want dit was het gruwelijkste deel uit de serie. De sfeer van de achterbuurten van Los Santos in het briljante verhaal over CJ en de Grove Street Families. De speler had veel vrijheid, er waren veel bijzaken zoals Tatoeages, Gym en Bendes. Alles klopte aan deze game, tot in de details. Het probleem was echter de grafische kwaliteit. Daar is met de komst van de PS3 een oplossing voor gevonden. Het probleem is dat de serie nu in het GTA IV era zit en het GTA III era is afgesloten. De GTA IV era speelt zich af in het heden en dus zullen we helaas niets meer van de sfeer uit de jaren negentig gaan proeven. Ik was sowieso teleurgesteld in GTA IV, ondanks de grafische vooruitgang, omdat ik de storyline en de characters uit het GTA III era geniaal vond. Aangezien GTA V zich ook in het GTA IV era afspeelt, heb ik zo mijn twijfels. Maar Rockstar heeft al aangkondigd dat GTA V de grootste game wordt die ze ooit geproduceerd hebben, dus ik laat me verrassen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...