Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

*SPOILER ALERT*

Dit las ik op PSFocus.nl. Het bericht is van vóór dat de trailer uitkwam. Ze zeggen dat de info afkomstig is van een gebruiker van de 4chan forums die connecties zou hebben met RockstarGames. Miss klopt er niks van maar ik hoop dat deze features erin komen te zitten. Het klinkt allemaal geloofwaardig.

* Je speelt in de game met een latino die Adrian heet.

* De game speelt zich af in San Andreas in 2012 en het einde van de wereld, zoals voorspeld door de Maya's zal veel geparodieerd worden.

* Je start in Los Santos (Los Angeles) in een gebied van een rivaliserende bende.

* Dit gebied behoort tot de Varrios Los Aztecas toe en je bent in elkaar geslagen en beroofd.

* Naast Los Santos zullen de andere steden ook in de game zitten.

* Uiteraard ontbreken alle kleine dorpjes ook niet, alleen is alles nu nog groter en meer gedetailleerd.

* Gangwars zijn weer terug en draaien wederom om terrein.

* Het spuiten van graffiti over tags van rivaliserende bendes is ook terug.

* Andere gangs zoals 57th Balls en Eastside Azteca maken de boel onveilig.

* Geld is een groot onderdeel, het heeft te maken met een enorme deal.

* Deze enorme deal komt voort uit een drugshandel, maar deze heeft banden met je familie, waardoor er meer op het spel komt te staan.

* Aan het einde zul je sterven en je broer zal je geld erven, waarmee je verder speelt.

* Het verhaal gaat verder na GTA IV. Naar deze game zal dan ook veel gerefereerd worden. Niko sterft, maar hij zal minimaal twee keer genoemd worden.

* Het tunen van auto's is terug, alsook de lowriders.

* Er zijn 9 radio stations met diverse stijlen. De selectie van muziek is beter dan die van GTA IV.

* Je wanted level is maximaal zes sterren en dan rukt het leger uit, alleen heten ze nu: 'National Guard'.

* Het cover systeem is verbeterd en speelt nu nog beter.

* De morele keuzes die we in GTA IV zagen zijn terug en hebben nog meer invloed. Er zijn vier verschillende eindes, twee goede en twee slechte.

* Het kan zijn dat het hoofdpersoon niet in alle eindes sterft.

* Meer vriendinnen zijn mogelijk.

* Parachutes.

* 'Fun cheats' zijn terug.

* Er is een multiplayer voor maximaal 32 man op consoles.

* De game kent een coöperatieve modus en een aantal nieuwe multiplayer modi.

>>> Door VWO-er: Verplaatst naar het grote GTA V topic. Daarnaast was het meerendeel al bekend (uit andere bronnen). Ook nog even je lijstje in een spoilertag geplaatst<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Volgens KNSS zeggen ze dat we weer met Carl Johnson gaan spelen. Hij keert weer terug naar zijn home town om te rouwen om zijn moeder die stierf in GTA SA uit 2004. Of dit geloofwaardig is weer ik helaas nog niet. Maar mocht dit waar zijn dan spelen we denk ik met de volgende carracter die veel lijkt op CJ van GTA SA.

"The storys protagonist is Carl Johnson, who returns to his hometown of San Andreas to mourn his mother, who was killed in an act of senseless violence.

The three fictitious cities in GTA 5 are modeled after Los Angeles, San Francisco, and Las Vegas."

post-68484-1320273962,98.jpg

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

Even om te reageren op mijn vorige bericht. Dit is wat mij en heel veel media zich opviel tijdens de trailer. Dat zijn dat deze personen nogal op de personages lijken uit vorige GTA's.

post-68484-1320315539,39.jpg

Carl Johnson | Tommy Vercetti | Nico Bellic

Link to comment
Delen op andere websites

Vooral CJ en Niko vind ik totaal niet lijken, maar ook Tommy Vercetti kan mijn niet overtuigen.

Ik denk dat dat eerder wishful thinking is

Inderdaad. Doordat het van geen enkele personage uit de trailer duidelijk is wie diegene precies is, zoekt iedereen direct naar een verklaring. Ze gaan ze vergelijken met oude GTA-personages en willen vergelijkenissen zien om de identiteit te kunnen verklaren, terwijl deze vaak minimaal zijn. Er zijn nou eenmaal geen echte aanwijzingen om aan te nemen dat het daadwerkelijk om deze personen gaat.

Maar ja, discussiëren en nieuwe theorieën ophalen is natuurlijk altijd leuk. :sigaar: Hopen dat Rockstar snel nieuwe informatie vrijgeeft, zodat dit allemaal wat duidelijk wordt!

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens KNSS zeggen ze dat we weer met Carl Johnson gaan spelen. Hij keert weer terug naar zijn home town om te rouwen om zijn moeder die stierf in GTA SA uit 2004. Of dit geloofwaardig is weer ik helaas nog niet. Maar mocht dit waar zijn dan spelen we denk ik met de volgende carracter die veel lijkt op CJ van GTA SA.

"The story’s protagonist is Carl Johnson, who returns to his hometown of San Andreas to mourn his mother, who was killed in an act of senseless violence.

The three fictitious cities in GTA 5 are modeled after Los Angeles, San Francisco, and Las Vegas."

Dit is inderdaad zoals Hearv zegt precies San Andreas. Lijkt me niet logisch dat CJ nog eens teruggaat naar LS om na 20 jaar zijn moeder nog eens te herdenken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ah ok dus Niko sterft?? Jammer :(

Er staat toch nergens dat Niko sterft..? Waar baseer je dat op, BiglifeRPG?

Nou Hier (Spoiler alert) staat:

"De game speelt zich af na GTA IV en ook Niko komt meerdere malen voor in GTA V. Het schijnt echter dat ook hij komt te overlijden."

Maargoed, dat zijn geruchten!

Bewerkt: door Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Even om te reageren op mijn vorige bericht. Dit is wat mij en heel veel media zich opviel tijdens de trailer. Dat zijn dat deze personen nogal op de personages lijken uit vorige GTA's.

post-68484-1320315539,39.jpg

Carl Johnson | Tommy Vercetti | Nico Bellic

Ik vind trouwens dat die zwerver, misschien gewoon een random persoon, wel veel lijkt op Jerry Kapowitz

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...