Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

Moet je dit zien

Ik citeer "Was reeds bekend in het geruchten overzicht van Het grote GTA V topic. (Zie gerucht nummer 11)

Gelieve eerst even de regels te lezen voordat je verdergaat met posten in het GTA V forum. Topic gesloten. "

Dus het staat al tussen de geruchten, en toch post je het bericht hier opnieuw ? Postboost of je kan niet lezen. loveit.gif

Moderatortje spelen he? Druiloor. Die geruchten van mij waren tegelijkertijd gepost toen Jacky dat zei.

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dank je voor je opmerkzaamheid, maar hier was android al op gewezen. Moderator-gedrag wordt ook niet echt gewaardeerd, gelieve dit in het vervolg niet te doen.

Nu verder ontopic. thumbsup2.gif

Post wel niks meer op het forum. Is toch altijd verkeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens het bedrijf Newzoo, die research en onderzoek doet in de gaming wereld, zal de GTA V versie alleen maar te downloaden zijn en niet worden verkocht op een schijf.

In het nieuwsberichts word meer verteld over het feit dat telkens meer games overgaan op downloadbare content. Dit kost minder geld en versnelt het spel op een aantal punten. Volgens Newzoo zal GTA V wel gewoon te koop zijn in een doosje, alleen zal er in plaats van een disc een code inzitten zodat je GTA V kan downloaden via je console of PC.

Helaas is dit zelf nog niet bevestigd door Rockstar.

"Speaking out loud might harm the relationship with retail partners, but the benefits have become too large to remain silent about the desire to go completely digital. The ultimate objective being to launch games faster, create continuous revenues on a title and simply to make more money."

"Boxed games will not disappear, but what is in the box will. That is why the boxed GTA V version will contain a collectible piece of merchandise and a download code. No disc."

Bron: http://www.computerandvideogames.com/324585/gta-5-to-be-digital-only-game/

Link to comment
Delen op andere websites

Als je op bol.com Grand Theft Auto 5 intypt, dan krijg je te zien dat hij op 26.04.2013 beschikbaar is. Laten we hopen dat ze 2012 bedoelen.

post-131535-1320235896,58.png

Bewerkt: door cetafille
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens het bedrijf Newzoo, die research en onderzoek doet in de gaming wereld, zal de GTA V versie alleen maar te downloaden zijn en niet worden verkocht op een schijf.

In het nieuwsberichts word meer verteld over het feit dat telkens meer games overgaan op downloadbare content. Dit kost minder geld en versnelt het spel op een aantal punten. Volgens Newzoo zal GTA V wel gewoon te koop zijn in een doosje, alleen zal er in plaats van een disc een code inzitten zodat je GTA V kan downloaden via je console of PC.

Helaas is dit zelf nog niet bevestigd door Rockstar.

"Speaking out loud might harm the relationship with retail partners, but the benefits have become too large to remain silent about the desire to go completely digital. The ultimate objective being to launch games faster, create continuous revenues on a title and simply to make more money."

"Boxed games will not disappear, but what is in the box will. That is why the boxed GTA V version will contain a collectible piece of merchandise and a download code. No disc."

Bron: http://www.computerandvideogames.com/324585/gta-5-to-be-digital-only-game/

Toegevoegd, gerucht nummer 13. :tu:

C0zht.png

:clown:

Gotham City dus. :bonk:

Doe dat ( :bonk: ) nog eens, maar dan wat harder? ^_^

Als je op bol.com Grand Theft Auto 5 intypt, dan krijg je te zien dat hij op 26.04.2013 beschikbaar is. Laten we hopen dat ze 2012 bedoelen.

post-131535-1320235896,58.png

Een bijzondere datum, bijna precies vijf jaar na het uitkomen van GTA IV. Toegevoegd, gerucht nummer 14, inclusief link naar de pagina op bol.com. (Even getest uiteraard)
Link to comment
Delen op andere websites

oke jongens, ik heb nu dus een slaap pil genomen, om de volgende uren te skippen, tijdrijzen dus xD voel me slaperig dus ik wordt hopelijk wakker als de trailer verschenen is

byee :cya: :cya: :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond nog een kleine hint dat het misschien weer SA kon zijn.

Want in je safe house in Bohan liggen enkele CD's, waaronder Str8 from tha Streetz van OG Loc, en hij is een opdrachtgever in SA.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...