Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

Hoezo denk je dat? bij Grand Theft Auto III werd er een nieuwe engine geïntroduceerd. Daarna kwamen nog Vice City, San andreas, Liberty City Stories en Vice City Stories. Bij Grand Theft Auto IV werd er weer een nieuwe engine geïntroduceerd. Die engine ziet er prima uit, hoezo zouden ze dan al een nieuwe maken en het spel Grand Theft Auto V noemen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is niet uitgesloten dat de GTA IV engine het maximale uit de huidige consoles haalt, in dat geval zal een volgende GTA het met die engine moeten doen en zal GTA V pas verschijnen bij de opvolgers van PS3 en Xbox 360.

Maar wie weet, misschien haalt Rockstar een huzarenstukje uit en weten ze voor de huidige consoles een verbeterde engine te maken, dan kan een volgende GTA makkelijk V gaan heten als eerste van de GTA V era.

Zie voor de uitleg over era's dit artikel (Klik) in de WikiGTA.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Volgens dit artikel is de ontwikkeling er van in volle gang en zijn ze zelfs bijna klaar. De anonieme bron die dichtbij Rockstar Games is verwacht dan ook dat deze game ergens volgend jaar in de schappen te kopen is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...

GTA V is zeker in aantocht. Hij gaat in april 2012 komen.

Ik ben even aan het googelen gegaan. En er kwam tot mijn verbazing zat info voor me.

Er staat ook al een Trailer op youtube. We gaan dus weer terug naar San Andreas.

Vind ik wel mooi, want qua omgeving vond ik GTA:SA het mooiste.

Qua missies vind ik GTA IV tot nu toe het mooist. Dat wordt weer veel speelplezier.

Link to comment
Delen op andere websites

Knap dat je dat al weet. Maar iedereen kan van alles op Google en Youtube zetten. Het zijn geen vertrouwende bronnen. Als R* het bekend maakt kunnen we verder praten. Hou gewoon de website van R* in de gaten. Maken ze het bekend weet je het 100% zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat ook al een Trailer op youtube. We gaan dus weer terug naar San Andreas.

Doe eens een linkje. Volgens mij is dat een video die al eens is langsgekomen, en is het een fan-made video van San Andreas omgezet naar de GTA IV-engine (ofzo, je zal begrijpen wat ik bedoel)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Dit is een fanmade trailer, stel de gameplay zou er zo uit gaan zien dan ben ik erg blij.

Het zijn stukjes geknipt uit verschillende spellen

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...