Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

Er zijn geruchten opgedoken over een officieel nieuw deel in de GTA-reeks. De game zou zich afspelen in Los Santos – gebaseerd op Los Angeles – en de codenaam Rush hebben.

Dat zou blijken uit een zogenoemde casting call, waarmee ook direct de verschillende belangrijke personages in de game uit de doeken zijn gedaan. Zo komt Mitch Hayes in de lijst voor, een succesvolle FBI-agent die irritante trekjes heeft. Ook Miguel Gonzales, een jonge Mexicaanse FBI-agent die tussen twee maffiabazen zit, klinkt als een aannemelijk personage voor een nieuwe GTA-game.

Uitgever Rockstar Games heeft uiteraard nog niks bevestigd. Wel sluit de informatie aan bij de eerdere geruchten over GTA V. Zo werd eerder een soortgelijke locatie genoemd en ook liet analist Pachter eind vorig jaar weten dat de game al ver in ontwikkeling is. We moeten echter toch nog even weten op een echte aankondiging van Rockstar zelf om concrete informatie te krijgen over GTA V.

(bron: Gamez)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik had het al op verschillende sites gelezen. Ik ben erg benieuwd ofdat dit ook echt de codenaam voor de volgende GTA is.

De halve wereld weet er nu van en het is daarom maar beter dat Rockstar Games iets gaat vrijgeven. Al is het maar een naam of een screenshot. En anders moeten we toch echt wachten op de E3

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn geruchten opgedoken over een officieel nieuw deel in de GTA-reeks. De game zou zich afspelen in Los Santos – gebaseerd op Los Angeles – en de codenaam Rush hebben.

Dat zou blijken uit een zogenoemde casting call, waarmee ook direct de verschillende belangrijke personages in de game uit de doeken zijn gedaan. Zo komt Mitch Hayes in de lijst voor, een succesvolle FBI-agent die irritante trekjes heeft. Ook Miguel Gonzales, een jonge Mexicaanse FBI-agent die tussen twee maffiabazen zit, klinkt als een aannemelijk personage voor een nieuwe GTA-game.

Uitgever Rockstar Games heeft uiteraard nog niks bevestigd. Wel sluit de informatie aan bij de eerdere geruchten over GTA V. Zo werd eerder een soortgelijke locatie genoemd en ook liet analist Pachter eind vorig jaar weten dat de game al ver in ontwikkeling is. We moeten echter toch nog even weten op een echte aankondiging van Rockstar zelf om concrete informatie te krijgen over GTA V.

(bron: Gamez)

euhm ik weet niet of je het gelezen maar heel dit verhaal stond in de vorige post, met een heleboel links naar casting list. Dan ben je de eerste om een heleboel informatie door te geven in dit topic dan kopieert iemand anders het.

Bewerkt: door GTAIVfreak
Link to comment
Delen op andere websites

Rockstarbase heeft op de site gamasutra ontdekt dat Rockstar Londen gameplay programmers aanwerft voor multiplayer gedeelte van een TBA nextgen game voor xbox 360 en ps3. zie link voor meer informatie.

http://www.rockstarbase.com/2011/03/08/rockstar-london-to-help-develop-gta-vs-multiplayer-component/

http://jobs.gamasutra.com/JobSeekerX/ViewJob.asp?JobID=5GxpPF2tbo60x4qCMfZbXate6Kp/

Dit is de link naar de vacature van rockstar london

Bewerkt: door GTAIVfreak
Link to comment
Delen op andere websites

Er zit dus ook weer genoeg humor in zo te lezen. dat is alleen maar mooi. Hopelijk een soort van tweede gta san andreas. maar dan geen neger. Als er maar naast de missies genoeg te doen is. en je eigen huis hebben die wel netjes is ingericht.

Bewerkt: door harry1985
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat gta V zich niet weer ik new york afspeeld :bonk:

Dat zal niet gaan gebeuren garandeer ik je, rockstargames heeft nooit 2 keer achter elkaar een GTA uitgebracht die zich in New York ( Liberty City afspeelt ) En als je het aan mij vraagt zal er de komende jaren geen GTA meer komen die zich in Liberty City afspeelt.

Ga eerder uit van Vice City of Los Santos, daar zijn echt hints en geruchten voor te vinden dat het zich daar gaat afspelen. Maar de bevestigde locatie van de nieuwe GTA zal Rockstargames dit jaar wel bekend maken neem ik aan, dus het is wachten tot het woord van Rockstar.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...